-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsb.icpnet.pl!not-for-mail
From: RobertS <b...@x...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: po prostu, po ludzku!?
Date: Thu, 14 Jan 2010 11:39:12 +0100
Organization: ICP News Server
Lines: 46
Message-ID: <hims8h$1tn5$1@opal.icpnet.pl>
NNTP-Posting-Host: c55-137.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: opal.icpnet.pl 1263465553 63205 62.21.55.137 (14 Jan 2010 10:39:13 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jan 2010 10:39:13 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
X-Antivirus: avast! (VPS 100114-0, 2010-01-14), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:515568
[ ukryj nagłówki ]ten slogan doskonale do Polbanku pasuje
chciałem namówić kobitę na kk Polbanku, po drodze była placówka więc
wstąpiliśmy (godz. 10.20, placówka czynna od 10.00), a w środku jedna
pani jeździ na szmacie (i dobrze, bo czystość to podstawa), poza tym
wiele stanowisk....
przy pierwszym pani obsługiwała pana - klarowała mu nt. kredytu hipotecznego
przy drugim pani rozmawiała przez tel., po jej charakterze można było
wywnioskować, że dot. prywatnej sprawy, w tzw. między czasie pani
chciała chyba zjeść śniadanie, ale jak zobaczyła klientów to schowała
pod biurko, minęło kilka minut i NIC, stoimy sobie na środku obok pani
wycierającej podłogi, pełen luzik....
po kolejnych kilku pani (gadająca przez tel.) zapytała w czym może pomóc
(użyła interesującej formy na TY), powiedziałem, że chcieliśmy
porozmawiać nt. kk, ona na to, że tym zajmuje się kolega a ona się nie
zna (na stanowisku miała napisane małe przedsiębiorstwa); mieliśmy
poczekać 10 min. aż kolega przyjdzie...zrobiło się trochę niezręcznie,
my czekamy a ona nie może/nie umie pomóc i ani nie pogada ani nie zje ;-/
zadzwoniła do kolegi i próbowała z nim ustalić (generalnie) jak nas
spławić, jak poprosiłem o druk zaswiadczenia o zarobkach to panika w
oczach, nie miała i znowu gdzieś dzwoniła
wreszcie pojawił się kolega a ona uciekła na zaplecze; kolega
najwidoczniej dopiero przyszedł do pracy (35 min. po otwarciu placówki),
albo był w sklepie (obok centrum handlowe) albo korzystał z usług
pobliskiego lodowiska (strój o tym świadczył), wydrukował
zaświadczenie...na tym wizyta w placówce się zakończyła, bo bez
zaświadczenia wniosku złożyć nie można
nie wiem czy mam się śmiać czy płakać i przede wszystkim czy tak temat
zostawić?
olewanie klienta, spożywanie posiłku na obsłudze, spóźnianie się do
pracy - koszmar!
myślicie, że warto zapytać kierownika placówki czy taka postawa
pracowników była właściwa czy może olać temat i następnym razem udać się
do innego oddziału???
--
pozdrawiam
RobertS
Następne wpisy z tego wątku
- 14.01.10 10:47 Valdi
- 14.01.10 13:36 Erazmus
- 14.01.10 16:14 RobertS
- 14.01.10 16:48 witek
- 14.01.10 18:24 Valdi
- 14.01.10 19:10 Konrad N.S.
- 14.01.10 19:11 Konrad N.S.
- 14.01.10 19:23 Valdi
- 14.01.10 20:18 jk
- 14.01.10 20:30 Valdi
- 14.01.10 22:15 RobertS
- 14.01.10 22:17 RobertS
- 14.01.10 22:29 xbartx
- 14.01.10 22:31 witek
- 14.01.10 22:51 RobertS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
Najnowsze wątki
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...