  • 1. Data: 2009-05-12 20:39:25
    Temat: wyplata z POS a karta 6XXXXXX
    Od: Mar <n...@n...net>

    Witam,

    Mam karte z numerem 6XXXXXX jest to zagraniczna karta Star, czy wyplace
    z POS w Polsce?

    Pozdr

  • 2. Data: 2009-05-12 21:30:38
    Temat: Re: wyplata z POS a karta 6XXXXXX
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    Ta zagraniczna karta Star:

    http://www.firstdata.com/star/

    czy jakas inna zagraniczna karta Star? Bo jesli ta, to bardzo watpie -
    bez wzgledu na poczatkowa cyfre w numerze.

  • 3. Data: 2009-05-12 21:49:47
    Od: Mar <n...@n...net>

    bradley.st wrote:
    > Ta zagraniczna karta Star:
    >
    > http://www.firstdata.com/star/
    >
    > czy jakas inna zagraniczna karta Star? Bo jesli ta, to bardzo watpie -
    > bez wzgledu na poczatkowa cyfre w numerze.

    Tak, Wlasnie tak.

    Ok, dzieki tak myslalem.

  • 4. Data: 2009-05-12 22:40:38
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    bradley.st pisze:
    > Ta zagraniczna karta Star:
    >
    > http://www.firstdata.com/star/
    >
    > czy jakas inna zagraniczna karta Star? Bo jesli ta, to bardzo watpie -
    > bez wzgledu na poczatkowa cyfre w numerze.

    FirstData Poland (polcard) nie honoruje tych kart w swoich bankomatach?

  • 5. Data: 2009-05-12 23:17:52
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 12 Maj, 18:40, ruf10 <r...@n...pl> wrote:

    > FirstData Poland (polcard) nie honoruje tych kart w swoich bankomatach?

    Jezeli nie jest to kombinacja Star / Cirrus - to watpie zeby
    przeszla.

    Logo Star jest zazwyczaj dodatkiem do innych systemow, obok NYCE,
    pulse, Interlink etc., na rewersie np. debetowego MasterCard. Nie
    widzialem jeszcze samego logo Star na karcie - ale pytajacy
    najwyrazniej ma.