    From: "AUN" <g...@u...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: pomóżcie! bankowość elektroniczna
    Date: Tue, 27 Jan 2004 13:48:07 +0100

    W moich magisterskich wypocinach musze napisac coś niecoś na temat
    efektywności jaką przynosi bankowi działalność w sferze elektronicznej
    (elektroniczne kanały dostępu), wlaściwie to jest to jedna z tez którą sobie
    postawiłem i którą chce udowodnić. Pisze na temat Pekao SA i zastanwiam się
    jak się zabrać do sprawy...

    Czy nie wydaje wam sie ze na dzień dzisiejszy tego typu dzialalnośc nie
    przynosi dochodów, a jedynie świadczy o prestizu banku i jest inwestycją w
    przyszłość (chyba ok 20% gosp. domowych ma dostep np. do netu, a z zdrugiej
    strony bank udostępniając tego typu środki w pewien sposob edukuuje soich
    klientów) no i cały czas trwa walka o klienta, a przychody będą w
    przyszłości.

    Przepraszam za siermiężny język ale szybciutko chciałem wyłuszczyć mój punkt
    widzenia na tą sprawę i poprosić o pomoc jak to coś policzyć, czy to się da
    policzyc?
    Bank musi miec chyba jakieś prognozy....

    Pomocy!!!

    Pozdrawiam
    Grzegorz Stankowski