  • 11. Data: 2004-01-29 11:14:42
    Temat: Re: [prasa] w dzisiejszej Rzepie
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bvaptu$nj5$...@t...icpnet.pl,
    RobertS <u...@o...pl>:

    > Tanie przelewy papierowe i faksem na *dowolny* numer telefonu

    potwierdzenia!!
    nie przelewy

    --
    Robert

  • 12. Data: 2004-01-29 11:30:00
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    To ja jestem z tego wniosek wariat ? ? ? ... 2x

    > potwierdzenia!!
    > nie przelewy

    Się znaczy to załatwiasz na CC ? A ile kosztuje wysłanie faksa przez nich ?
    (Ja tam preferuję zrzuty ekranu na mail ;) )

    Pozdrawiam
    SP na L4

  • 13. Data: 2004-01-30 02:34:50
    Od: devnull <d...@n...net>

    >Bosz ... Szkoda, że nie rubryce DZIENNIKARSTWO ŚLEDCZE ... Tym niezwykle
    >poruszającym tematem winna zainteresować się Ania Marszałek i Bertold Kittel
    >;>
    >
    >Wszyscy pocipieli w tym kraju ... nawet rzepa zawyła nad podwyżką ...
    >
    >Kuna ... dlaczego takiego płaczu nie było po podwyżce w Lukasie ?
    >podnieśli mi koszty ... NIE RYCZĘ ! ! ! ! !

    Bo tam to byla *tylko* podwyzka i nic wiecej, a tu to nie jest podwyzka tylko
    zmiana filozofii dzialania:
    "to oni udowadniali że nie ma co płacić bankowi za marmury bo może istnieć miły
    sympatyczny bank bez marmurów - a w zamian za brak oddziałów da wszystko gratis
    i będzie ok"

    Ty swoim postem udowadniasz, ze sa jeszcze wciaz ludzie, ktorzy tej podstawowej
    sprawy nie rozumieja, a zatem dajesz argument tym, ktorzy narzekaja na
    kontynuowanie narzekania, bo jak widac to co zostalo powiedziane do tej pory to
    jeszcze wciaz co poniektorym za malo, zeby do nich istota sprawy dotarla.

    dn

  • 14. Data: 2004-01-30 06:07:01
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    pory to
    > jeszcze wciaz co poniektorym za malo, zeby do nich istota sprawy dotarla.

    W porządku ...to oni ... (swoją drogą dodaj, że oni są wszędzie a zginiesz z
    mych rąk) ...

    Więc nasuwa mi się pytanie - Czy to wycie popaprańców co niektórych coś
    zmieni ????
    Sądzę , że nie ... Zupełnie nie bawią mnie działania niekonstruktywne, z
    których zupełnie nic nie wynika ...

    Mogę poczytać nawet z przyjemnością posty NTG , czy odpowiedzi na posty
    mające na celu tylko rozwalenie dyskusji poprzez sprowadzenie jej na tor
    całkiem humorystyczny - bo takie przynajmniej powodują uśmiech pod nosem i
    poprawienie humoru ...

    Pytam tylko - co wnoszą posty 1 za 2 tej samej treści o mbanku ?

    Jeśli do tej pory pojawiał się wątek np " Jakiś e-bank" padł (dostęp przez
    net) ... naród potwierdzał to w pojedynczym poście ... jeśli ktośnapisał 2 w
    tym samym tonie - dowiadywał sięod razu, że się spóźnił, że dyskusja toczy
    się 3 posty niżej i takie tam .. a tu mamy przykład na ciągłe bicie piany w
    koło tego samego tematu .... I żadnych reakcji na prośby ... również żadnych
    reakcji na kur***anie ... Dlaczego nie może być jak do tej pory ? Dlaczego
    mSrank i jego poparani klienci mają być jakoś inaczej traktowani ?
    uprzywilejowani ?

    Pozdrawiam

    SP na L4

  • 15. Data: 2004-01-30 06:30:27
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Jan 2004 07:07:01 +0100,
    osoba podpisana: Stasio Podróżnik na L4
    <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>
    napisała:
    [...]
    Stasiu, wiekszość dobrych czytników pozwala na cięcie postów po
    Temacie. Poleacam. Jak to było ? "Trzeba działać zamiast biadolić."?

    KJ

    --
    You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.

  • 16. Data: 2004-01-30 07:39:21
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Stasiu, wiekszość dobrych czytników pozwala na cięcie postów po
    > Temacie. Poleacam. Jak to było ? "Trzeba działać zamiast biadolić."?

    Dzięki za radę ... używam niestety OE ... i nie zmienię tego, gdyż aktualnie
    występuje gościnnie z kompa nie mojego, w którego chcę jak najmniej
    "interweniować" ... z pracy to co innego ... tam bym się nie buntował ... a
    tu mnie po prostu to wykańcza ;) ...

    Może po prostu rzeczywiście poćwiczę silę woli i nie będę zaglądał na
    kolejne posty mogące zasugerować, że to "mój ulubiony temat" ... utłukę
    równocześnie każdego, kto swoje żale ukryje pod niewinnym tematem TYPU
    "PIERWSZY RAZ NA RYNKU TAKA SYTUACJA ! wAŻNE !!!" ...

    (Tfu... Caps się pogiął ;) ) ...
    Boli mnie tylko w tej syt, że jednak muszę ściągać większość tematów ...
    praktycznie każdy kto już pisał o omawiany,m temacie z stałego IP u mnie się
    nie pojawi ... ale większość łosi się kryje za dialupami ;)

    Pozdrawiam i życzę udanego dzionka ... za oknem piękny dzionek się
    rozpoczyna ...

    SP na L4

  • 17. Data: 2004-01-30 11:27:20
    Od: devnull <d...@n...net>

> [...]
    >reakcji na kur***anie ... Dlaczego nie może być jak do tej pory ? Dlaczego
    >mSrank i jego poparani klienci mają być jakoś inaczej traktowani ?

    Bo sytuacja jest wyjatkowa, bez precedensu, to i reakcje sa rownie wyjatkowe i
    dlugotrwale. Tak ciezko to zrozumiec?

    dn

  • 18. Data: 2004-01-30 20:53:20
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    > Bo sytuacja jest wyjatkowa, bez precedensu, to i reakcje sa rownie
    wyjatkowe i
    > dlugotrwale. Tak ciezko to zrozumiec?

    Nie "wam" to oceniać ...

    SP na L4