  • 31. Data: 2005-11-06 14:26:03
    Temat: Re: przeniesienie KK do BPH??
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-06 13:33, osobnik podający się za sandokan, śmiał
    stwierdzić, iż:

    > ale wystarczy tylko okazac sie rachunkiem za telefon stacjonarny??

    Jeśli nie jest zastrzeżony, to pewnie wystarczy go jedynie podać.

    Kiedyś wymyślono ksero :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 32. Data: 2005-11-07 21:09:05
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):
    > Dnia 2005-11-05 15:45, osobnik podający się za sandokan, śmiał
    > stwierdzić, iż:

    > U mnie (ponad rok temu) działało.

    dzisiaj zadzwonilem do BPH i pani chciala ode mnie jeszcze zaswiadczenie
    o zatrudnieniu i wysokosci zarobkow,
    co aby moja wiarygodnosc kredytowa sprawdzic
    dopiero jak ja uswiadomilem w ich ofercie zgodzila sie, ze 3 wyciagi
    wystarcza ;-))

    --
    z rozmów naszych wyłania się idea występków jakich jeszcze nie było ...

  • 33. Data: 2005-11-17 19:24:54
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    > Tak.

    niestety nie, jedyny dostep za darmo to telefon
    a jesli chce sie miec dostep przez net to trzeba zalozyc jakies tam
    konto za 9 zeta / miesiac

    wiec chyba trzeba bedzie sie przejsc do ING

    --
    z rozmów naszych wyłania się idea występków jakich jeszcze nie było ...

  • 34. Data: 2005-11-19 15:31:12
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 17 Nov 2005 20:24:54 +0100, sandokan <l...@w...pl>
    wklepał(-a):

    >niestety nie, jedyny dostep za darmo to telefon
    >a jesli chce sie miec dostep przez net to trzeba zalozyc jakies tam
    >konto za 9 zeta / miesiac

    Bzdury opowiadasz, dostęp przez Internet jest bez opłat.

  • 35. Data: 2005-11-19 17:25:05
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dlnk0h.1ig.1@slaszysz.poczta.onet.pl...

    > Bzdury opowiadasz, dostęp przez Internet jest bez opłat.

    To jest bank BPH. Tutaj teoria jest teoria, a rzeczywistosc jest
    rozna. Na przyklad ja od wrzesnia usiluje wyegzekwowac aktywowanie mi
    dostepu przez internet do karty za darmo. W pierwszym wybranym
    oddziale - Krakow, ul. Mazowiecka, zakonczylo sie to porazka (tzn.
    rozplynelo sie w obiecankach oddzwonienia jak juz panie sie dowiedza).
    Tydzien temu ponownie wypelnilem wniosek wybierajac inny oddzial
    (Krakow, Karmelicka). Od tygodnia cisza, nikt nie zadzwonil, wyslalem
    zapytanie co jest grane przy uzyciu formularza kontaktowego ze strony
    www - brak reakcji.

    Zapewne moj przypadek nie jest jedyny. Tak ze nie wszystko jest takie
    oczywiste. A jezeli przeczyta to przypadkowo ktos z BPH, to niech to
    laskawie wezmie jako jedno z setek kryteriow przy planowaniu redukcji
    zatrudnienia.

    marekz

  • 36. Data: 2005-11-19 17:36:47
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-19 18:25, osobnik podający się za MarekZ, śmiał stwierdzić, iż:

    > To jest bank BPH.

    I?

    > Tutaj teoria jest teoria, a rzeczywistosc jest rozna.

    Jest TOiP? Jest. Jest wymóg posiadania roru? Nie. Jakieś pytania?:)

> [...]
    > Karmelicka). Od tygodnia cisza, nikt nie zadzwonil, wyslalem zapytanie
    > co jest grane przy uzyciu formularza kontaktowego ze strony www - brak

    Złóż wniosek przez internet, jeśli panie (panowie) w oddziałach są tak
    niedoinformowani. A na przyszłość - złóż skargę w oddziale. Mają
    obowiązek na nią odpisać.

    > Zapewne moj przypadek nie jest jedyny. Tak ze nie wszystko jest takie
    > oczywiste.

    Jest :) dostęp do karty przez sez@ma jest darmowy i basta. A to, że ktoś
    w oddziale nie potrafi tego uruchomić, to inna para kaloszy.

    > A jezeli przeczyta to przypadkowo ktos z BPH, to niech to
    > laskawie wezmie jako jedno z setek kryteriow przy planowaniu redukcji
    > zatrudnienia.

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 37. Data: 2005-11-20 02:13:11
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl>
    napisał w wiadomości news:dlnnrn$b3g$3@news.dialog.net.pl...

    > Złóż wniosek przez internet, jeśli panie (panowie) w oddziałach są
    > tak
    > niedoinformowani. A na przyszłość - złóż skargę w oddziale. Mają
    > obowiązek na nią odpisać.

    Wniosek sklada sie przez internet. Ale umowe podpisuje sie potem w
    wybranym oddziale. Nie widzialem opcji przyslania umowy kurierem.

    > Jest :) dostęp do karty przez sez@ma jest darmowy i basta. A to, że
    > ktoś
    > w oddziale nie potrafi tego uruchomić, to inna para kaloszy.

    I to jest wlasnie Bank BPH. Ale pisemna skarga w oddziale, to moze
    rzeczywiscie dobry pomysl. Dzieki za idee.

    marekz

  • 38. Data: 2005-11-20 10:49:21
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-20 03:13, osobnik podający się za MarekZ, śmiał stwierdzić, iż:

    > Wniosek sklada sie przez internet. Ale umowe podpisuje sie potem w
    > wybranym oddziale. Nie widzialem opcji przyslania umowy kurierem.

    Zgadza się, ale w tym wypadku zadaniem doradcy jest kliknąć kilka razy
    myszą, więc jak Ci powie, że się nie da, to wal od razu do Dyrektora
    oddziału, może doszkoli pracownika.

    > I to jest wlasnie Bank BPH.

    Nie. Taka sama sytuacja może Ci się przytrafić w każdym innym banku, ba,
    w każdej innej firmie. Wszędzie znajdzie się ktoś, kto jest niedouczony
    (albo zupełnie nowy, chociaż w takim przypadku powinien poprosić o pomoc
    bardziej doświadczonej osoby).

    > Ale pisemna skarga w oddziale, to moze rzeczywiscie dobry pomysl. Dzieki za idee.

    Pomaga. Raz, że ktoś musi na nią odpisać, dwa, że będzie to
    prawdopodobnie szef placówki, w związku z czym dowie się, że pracownicy
    mają "braki" szkoleniowe ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 39. Data: 2005-11-20 10:54:22
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
> [...]
    >
    > Zgadza się, ale w tym wypadku zadaniem doradcy jest kliknąć kilka razy
    > myszą, więc jak Ci powie, że się nie da, to wal od razu do Dyrektora

    Potwierdzam to co pisze przedpiszca, że pracownicy niezbyt się orientowali w
    produktach, przenosinach KK i uruchamianiu dostępu via net do niej. Tyle, że
    byli bardzo mili i tylko to powtrzymało mnie przed zrobieniem małej awantury
    w związku z tym, że przez ich niewiedzę musiałam zaliczyć 1 niepotrzebną
    wizytę w oddziale ;-) Może coś nie tak ze szkoleniami personelu jest?

    przyszłość/
    Woody Allen

  • 40. Data: 2005-11-20 12:02:13
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-20 11:54, osobnik podający się za Glenn, śmiał stwierdzić, iż:
    > Może coś nie tak ze szkoleniami personelu jest?

    Brak chęci zdobywania wiedzy = jej brak, na to żadne szkolenie nie pomoże.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl