  • 21. Data: 2009-02-22 19:01:44
    Temat: Re: przewidywany koniec recesji ...
    Od: sorden <s...@w...pl>

    sok marchwiowy wrote:

    > Jeszcze długo nie zobaczysz tego odwróconego trendu. Zabrakło mięsa
    > armatniego. Szaraczki zrozumieli że nie wszyscy mogą być piękni, młodzi i
    > bogaci. Po nauczce jaką dostali ciężko będzie namówić ogół do inwestowania
    > na giełdzie.

    Masz racje. Rynek musi wychodowac sobie nowych leszczy.

    --
    in

  • 22. Data: 2009-02-22 19:05:09
    Od: n...@o...pl

> [...]
    > bogaci. Po nauczce jaką dostali ciężko będzie namówić ogół do inwestowania na

    Nie pierwsza bessa i nie ostatnia. Nikogo nie będzie trzeba namawiać, część
    sama wróci pod koniec kolejnej hossy, tych co nie wrócili zastąpią całkiem nowi.

    > Wysokich wskaźników jakie miała polska giełda nigdy już nie
    > osiągnie. Cena akcji będzie odzwierciedlała wartość przedsiębiorstwa + zysk
    > przypadający a akcje. Jakieś fuksy będą się trafiały, ale niewiele i nie
    > często.

    Były dotcomy, teraz są nieruchomości, w przyszłości bedzię jeszcze coś innego.
    Cały czas świat się rozwija, powstają nowe technologie. Nie jest to ostatnia
    hossa.

  • 23. Data: 2009-02-22 19:08:20
    Od: n...@o...pl

    > A czego sie spodziewales, jesli banki z kapitalem 40mld USD graly na
    > dzwigniach 1:60 i maja dlugi > 2 biliony USD ?
    > Myslisz, ze te kilkaset miliardow USD je uzdrowilo ?
    > Kryzys bedzie sie przeciagal w czasie, az ostatni zadluzony bank nie padnie.
    >
    > --
    > in

    Na miejsce tych co padną powtaną nowe i z czasem wszystko wróci do normy.
    Co jakiś czas kryzys jest potrzebny aby ludzie zrewidowali swoje poglądy i
    otworzyli oczy szerzej na świat.

  • 24. Data: 2009-02-22 19:13:10
    Od: sorden <s...@w...pl>

    n...@o...pl wrote:

    > Na miejsce tych co padną powtaną nowe i z czasem wszystko wróci do normy.
    > Co jakiś czas kryzys jest potrzebny aby ludzie zrewidowali swoje poglądy i
    > otworzyli oczy szerzej na świat.

    Dokladnie tak. Tylko to musi potrwac. I Prognoza Dietera w tym konteksie
    brzmi bardzo sensownie.
    Najgorsze jeszcze przed nami.

    --
    in

  • 25. Data: 2009-02-23 12:52:23
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    sorden pisze:

    > Dokladnie tak. Tylko to musi potrwac. I Prognoza Dietera w tym konteksie
    > brzmi bardzo sensownie.
    > Najgorsze jeszcze przed nami.

    Trwa juz 1,5 roku wystarczy

  • 26. Data: 2009-02-23 12:53:20
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    sok marchwiowy pisze:

> [...]
    > bogaci. Po nauczce jaką dostali ciężko będzie namówić ogół do inwestowania na

    No po bance internetowej minelo 2 lata i juz hossa wiec nie boj bidy nic
    nie spada do dna i nic nie rosnie do nieba

  • 27. Data: 2009-02-23 13:35:24
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    sorden pisze:

    > Jesli wszyscy twierdza, ze koniec juz blisko i czeka nas mocne i dlugotrwale
    > wybicie w gore to oznacza nie mniej ni wiecej tylko tyle, ze bedzie mocna
    > jazda w dol. Zapiac pasy!

    Przynajmniej na tej grupie tylko jednostki mówią o up. Ja
    zreszta też o krótkotrwalym wybiciu w górę.

  • 28. Data: 2009-02-23 16:54:56
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Bronisław Tatul wrote:

    > Przynajmniej na tej grupie tylko jednostki mówią o up. Ja
    > zreszta też o krótkotrwalym wybiciu w górę.

    Wiekszosc ludzi szuka dowolnego pretekstu dla up.

    --
    in

  • 29. Data: 2009-02-24 07:57:12
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    sorden pisze:

    > Wiekszosc ludzi szuka dowolnego pretekstu dla up.

    Chca takowy znaleźć, ale wszyscy wyczekują. Ale nikt nie
    wieszczy ^. Ja w sumie też wyczekuję, ale myślę, że to już dni
    lub max 2 tyg.

  • 30. Data: 2009-02-24 10:03:16
    Od: m...@l...net.pl

    > Wiekszosc ludzi szuka dowolnego pretekstu dla up.

    Jankeska szulernia nie dopuści do załamki czuwaja nad tym systemy symulacyjne
    w ich ibm-ach...zobaczycie.Uwierzę w kryzys jak S&P 500 spadnie do...500.
    Jak na razie to jest kryzys wirtualny.

    kunegunda