eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[pyt] Możliwości otrzymania KK podczas zmieniania miejsca zatrudnienia[pyt] Możliwości otrzymania KK podczas zmieniania miejsca zatrudnienia
    From: Michał <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [pyt] Możliwości otrzymania KK podczas zmieniania miejsca zatrudnienia
    Date: Sat, 07 Jul 2007 12:24:58 +0200

    Witam,

    Mam prośbę do Was o małą pomoc - może będziecie w stanie doradzić mi.
    Sprawa dotyczy kart kredytowych. Posiadam obecnie KK z mBanku, którą
    jednak chciałbym zmienić. Nową kartę potrzebowałbym od września lub
    października tego roku.

    Jedynym problemem jest to, że zmieniam pracę. Jedna umowa zakończyła mi
    się wraz z końcem czerwca, drugą podpiszę dopiero od września (będzie to
    umowa na czas określony do marca 2009 roku). Czy są jakieś szanse na
    uzyskanie KK przy takich warunkach? Limin kredytowy jaki chciałbym
    uzyskać nie będzie duży (+/- 1000 zł powinno wystarczyć).

    Bank ING umożliwia przeniesienie karty - czy w takim przypadku mogą
    jednak pojawić się jakieś ograniczenia uniemożliwiające mi jednak
    otrzymanie karty z ING?

    Z góry serdecznie dziękuję za wszelkie wskazówki.

    --
    michal