eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja podwojonej zapłaty kartąreklamacja podwojonej zapłaty kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.n
    eostrada.pl!not-for-mail
    From: "gg" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: reklamacja podwojonej zapłaty kartą
    Date: Thu, 6 Nov 2008 08:51:40 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 12
    Message-ID: <geu7nc$rus$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.205.245.93
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1225957932 28636 195.205.245.93 (6 Nov 2008
    07:52:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Nov 2008 07:52:12 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:460889
    [ ukryj nagłówki ]

    Gdzie powinno się reklamować podwójne ściągnięcie z konta zapłaty z towar?
    Jedna próba się nie powiodła (jest slip) a druga powiodła. W historii
    widnieją obie zapłaty na tąsamą kwotę. Na infolinii peko powiedzieli że
    trzeba się zgłosić do sklepu i oni to mają wyjaśnić z firmą obsługującą
    terminale i ewentualnie zrobićuznanie na kartę...
    Mam pewne obawy o to czy pani sprzedawczyni sobie poradzi bo zakup był w
    jakimś małym sklepiku.

    --
    pozdr
    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1