eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 90

  • 11. Data: 2007-03-16 20:57:39
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 16 Mar 2007 21:06:04 +0100, Krzysztof Szmergiel
    <k...@s...com> wrote:

    >> Przede wszystkim - idź do prawnika.
    >
    >Dobra rada. Oczywiscie w ostatecznosci pozostaje kwestia
    >odpowiedzialnosci tylko do 150 euro.

    Przede wszystkim - bank ma prawo użyć chargebacka.
    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/Grzybki.jpg
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356


  • 12. Data: 2007-03-16 23:19:20
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>


    "cef" <c...@i...pl> wrote in message
    news:etel4v$q0m$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Jesteś pewny, że tak będzie w Inteligo,
    > czy tylko tak przypuszczasz na podstawie zachowań
    > innych kart VISA (tzn w innych bankach).
    > Ta karta ma charakter debetowy i jej autoryzacja
    > bez środków na rachunku powiązanym z kartą nie jest możliwa.
    > Czyli nie da się obciązyć subkont innych.
    > Miałeś taki przypadek praktycznie
    > w Inteligo czy tylko gdybasz?
    System rozliczeń kartowych jest wszędzie taki sam.
    Autoryzacji w ogóle być nie musi, a bank jest zobowiązany obciążyć konto
    każdą transakcją przychodzącą z visy. Bez znaczenia jaki to rodzaj karty.
    Które konto zostanie obciażone jest już decyzją banku i zapisane jest w
    regulaminie.
    Jak pamiętam w inteligo bank zapisał sobie, że w przypadku braku środków na
    koncie głównym na prawo ściągnąć pieniądze z dowolnego subkonta.

    Przy okazji rozładowanie eKarty w mBanku też niczego nie zabezpiecza.




  • 13. Data: 2007-03-16 23:20:11
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>


    "SDD" <s...@t...pl> wrote in message
    news:eteo9i$2fv$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:etel4v$q0m$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Oczywiscie mialem na mysli wcale nie tak znowu rzadka sytuacje, gdy na
    > rozliczenie czeka sie tak dlugo, ze blokada zdazy wygasnac!
    >
    zajrzyj do regulaminu inteligo.
    transakcja na pewno zejdzie, albo robiąc debet na subkoncie, albo ściągając
    kasę z innego konta.



  • 14. Data: 2007-03-16 23:30:31
    Temat: Re: reklamacja w Inteli go - długie
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>


    "Krzysztof Szmergiel" <k...@s...com> wrote in message
    news:etethu$sfr$2@news.dialog.net.pl...
    > zil wrote:
    >
    > No to juz ktoras z kolei osoba mowi ze tak naprawde CVV nie jest potrzeby
    > (nie tylko w Inteligo, ale miedzy innymi).

    cvv jest tak samo do niczego nie potrzebny jak wszelkiego rodzaju zgodność
    innych danych.
    To jest zabezpieczenie przy autoryzacji i jej odmowie, a nie do obciążenia
    konta.
    Do obiciążenia karty wystarcza jej numer i data ważności.
    Można się o tym bardzo łatwo przekonać dzwoniąc do pierwszego z brzegu
    hotelu.
    Oprócz numeru karty i daty ważności nic więcej nie będą chcieli.


    >
    > Jak to sie ma do nowego prawa bankowego i transakcji *bez uzycia* PIN. No
    > i jak sie to ma do odpowiedzialnosci klienta do 150 euro?

    dlatego napisałem co napisałem. następny w kolejności jest arbiter i sąd.



  • 15. Data: 2007-03-16 23:35:19
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>


    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
    news:j51mv2phuimk7s2u8ei81i8peatbh7f1ke@4ax.com...
    > On Fri, 16 Mar 2007 21:06:04 +0100, Krzysztof Szmergiel
    > <k...@s...com> wrote:
    >
    >>> Przede wszystkim - idź do prawnika.
    >>
    >>Dobra rada. Oczywiscie w ostatecznosci pozostaje kwestia
    >>odpowiedzialnosci tylko do 150 euro.
    >
    > Przede wszystkim - bank ma prawo użyć chargebacka.

    żeby uzyć chargback bank musi mieć do tego podstawy.



  • 16. Data: 2007-03-17 01:18:08
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    >>> Przede wszystkim - idź do prawnika.
    >> Dobra rada. Oczywiscie w ostatecznosci pozostaje kwestia
    >> odpowiedzialnosci tylko do 150 euro.
    >
    > Przede wszystkim - bank ma prawo użyć chargebacka.

    Może ma, może nie. Przede wszystkim Ty jako klient nie masz żadnych
    podstaw do wysunięcia żądania wykonania takiej operacji przez bank.

    To tak a'propos wątku:
    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _thread/thread/a97a3b148f5a7f88/891b00b2852bbc17?lnk
    =st&q=&rnum=1&hl=pl
    w którym nabrałeś wody w klawiaturę, jak zwykle zresztą...

    Jak to leciało - krowa która dużo ryczy mało mleka daje, right?


  • 17. Data: 2007-03-17 01:19:57
    Temat: Re: reklamacja w Inteli go - długie
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Krzysztof Szmergiel napisał(a):

    > No i jak sie to ma do odpowiedzialnosci klienta do 150 euro?

    Nijak. 150 EUR to próg odpowiedzialności klienta przy transakcjach
    dokonanych SKRADZIONĄ lub UTRACONĄ kartą do momentu zastrzeżenia. Nie ma
    to absolutnie nic wspólnego z transakcją wykonaną "skradzionym numerem
    karty", bez jej fizycznej obecności - jeżeli nie nastąpiło ani
    zagubienie karty, ani jej kradzież.


  • 18. Data: 2007-03-17 01:20:43
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    SDD napisał(a):

    > A co jesli w miedzyczasie (pomiedzy autoryzacja a rozliczeniem) wybierze
    > kase z subkonta, do ktorego podpieta jest karta?

    Albo zamknie subkonto. :-)))


  • 19. Data: 2007-03-17 06:33:30
    Temat: Re: reklamacja w Inteli go - długie
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    news:etf9ap$j7c$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Można się o tym bardzo łatwo przekonać dzwoniąc do pierwszego z brzegu
    > hotelu.

    To bedzie transakcja TO, CVV2 jest wykorzystywany tylko w przypadku
    transakcji IO.

    MK



  • 20. Data: 2007-03-17 06:36:22
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
    news:j51mv2phuimk7s2u8ei81i8peatbh7f1ke@4ax.com...
    >
    > Przede wszystkim - bank ma prawo użyć chargebacka.
    > --

    Nawet jesli to zrobi niekoniecznie musi uznac reklamacje klienta ;).

    MK


strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 9


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1