eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacje w bankachreklamacje w bankach
  • Data: 2005-07-15 14:46:14
    Temat: reklamacje w bankach
    Od: "j." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    jaka jest ściezka reklamacyjna w przypadku gdy Dział reklamacji danego banku
    wykazuje sie skrajną niekompetencją ?

    Komisja nadzoru Bankowego- jakieś federacje konsumentów czy stowarzyszenia banków ?

    Pewien bank pozwolił sobie na żenującą pomyłkę, ustnie i na zorganizowanym
    spotkaniu mówią jedno, ale jeśli chodzi o oficjanle stanowisko na piśmie to kluczą.

    Jest to o tyle wyjasnialne że pomyłka dotyczy podstaw bezpieceństwa- weryfikacji
    po podpisie właścicieli konta, które to podpisy bank zniszczył zanim wprowadził
    do systemu informatycznego i potem wypłacal pieniądze z konta (zdaniem
    włascicieli nie tylko osobom upoważnionym)

    W ramach rekomprnsaty mieli nawet prowadzić rachunek bez opłat przez pół roku,
    ale skończyło się na dwóch tygodniach.....

    od momentu zgłoszenia minęło juz 3 lata, bank po 2 latach zorganizował spotkanie
    z dyrektorami pionów po którym zostały podpisane nowe umowy, a podpisy zostały
    wprowadzone do systemu.

    tym niemniej zdaniem włascicieli konta bank powinien:
    - potwierdzić że z konta nei korzystały osoby nie upoważnione
    - zrekompensować tak długie "naprawianie" sprawy

    ale po dobroci nie chce......


    j.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1