  • 11. Data: 2008-08-22 07:11:29
    Temat: Re: rozliczanie tranzakcji zagranicznych w Citibank Visa
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    news:g8klaq$j10$1@inews.gazeta.pl...

    > ale taka sytuacja jest w kazdym banku. Kazdy bank ma co najmniej 2 tabele
    > w ciagu dnia.

    E tam.

    marekz

  • 12. Data: 2008-08-22 12:16:01
    Od: "jack" <...@...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    Co ty bredzisz. tabele nawet i cztery, ale widelki podobne rano i wieczorem
    , roznica kursowa tez minimalna
    dowod:
    http://www.multibank.pl/oplaty_i_kursy/kursy_walut/

  • 13. Data: 2008-08-22 16:28:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "jack" <...@...pl> wrote in message news:g8mald$m7$1@inews.gazeta.pl...

    > Co ty bredzisz. tabele nawet i cztery, ale widelki podobne rano i
    > wieczorem , roznica kursowa tez minimalna
    > dowod:
    > http://www.multibank.pl/oplaty_i_kursy/kursy_walut/

    Zwroc ugawe na to, ze w Multi mozesz dokonywac przewalutowan z godzinach
    "pracy" banku. Chyba 8 - 18. W Citi mozesz dokonywac cala dobe. Szersze
    widelki ograniczaja ryzyko kursowe banku.

    MK

  • 14. Data: 2008-08-22 18:39:37
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Z tym rozliczaniem reklamacji to jest niezupełnie tak - mi citi rozliczyło
    pozytywnie 50% reklamacji... tzn. 1 na 2 :)
    Obie dotyczyły transakcji w e-sklepach w Polsce. Nieuwzględnienie
    uzasadniono tym, że transakcja szła przez Allpay i oni nic z tym nie mogą
    zrobić (kasa poszła, towar nie został wysłany, sklep nie reaguje na monity
    - jak będę przy okazji w Poznaniu, to go spalę - dla zainteresowanych to
    LucasGSM.
    Kopnąłbym w związku z tym citi w rzyć, ale bo to jakikolwiek bank w PL
    oferuje porządną obsługę karty? Wszędzie jest podobnie i nie ma co liczyć
    na uczciwe traktowanie - te kołki z citi potrafią jedynie wydzwaniać z
    "okazyjnymi" ofertami kredytowymi, ...ich mać

    T.

  • 15. Data: 2008-08-22 18:43:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> wrote in message
> [...]
    > zrobić (kasa poszła, towar nie został wysłany, sklep nie reaguje na monity

    W takim samym przypadku Kredyt Bank zwrocil mi kase. Trwalo to pol roku ale
    kase zwrocili :).

    MK