eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2007-07-02 09:15:26
    Temat: to jest NIELEGALNE
    Od: "platini76" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    1. Karta jest wlasnoscia banku, i to bank nia dysponuje, np. poprzez wydanie
    klientowi.
    2. Sprzedawca nie podpisal umowy z bankiem, tylko z firma wynajmujaca terminal
    typu Polcard czy eService.
    3. Nie ma zadnego 'lancuszka' umow, na mocy ktorego sprzedawca moglby sam
    decydowac o zatrzymaniu lub zniszczeniu karty.
    4. Sprzedawca moze w niektorych sytuacjach ZATRZYMAC karte, ale WYLACZNIE na
    polecenie swojego Centrum Autoryzacji - wtedy moment zatrzymania karty jest
    znany w CA i ewentualne pozniejsze transakcje nie pojda na rachunek klienta.
    5. Sprzedawcy w zadnym wypadku nie wolno niszczyc karty klienta, co zapewne ma
    jasno napisane w umowie z dostawca terminala.

    platini



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1