  • 11. Data: 2007-10-14 17:51:20
    Temat: Re: usuniecie danych przez mBank
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 14 Oct 2007 19:43:31 +0200, "Aga" <a...@o...pl>
    wrote:

    >w mBanku nie mozna samodzielnie wpisac poprzez www swojego numeru telefonu?
    Czyzbys nie przeczytala do konca:
    news:ev74h35hmo4reqktggjv5884mjk3bctio7@4ax.com ?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 12. Data: 2007-10-14 18:04:30
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    > Czyzbys nie przeczytala do konca:
    > news:ev74h35hmo4reqktggjv5884mjk3bctio7@4ax.com ?

    to dziwne... niby taki wirtualny bank ;)

  • 13. Data: 2007-10-14 18:10:38
    Od: " " <a...@g...pl>

    Aga <a...@o...pl> napisał(a):

    > niestety teraz w obiegu jest format +48....

    Fantastycznie. W moim przypadku jest to 1, nie 48. Numer wpisano w formacie
    "001", to nie moj problem, czy bank sobie to przeformatuje na +01 czy moze +1.

    > jezeli format bedzie zle wpisany to sie z Toba nie skontaktuja, czy to
    > rozumiesz?

    To nie moj problem, tylko banku. To bank jest dla mojej wygody, a nie ja dla
    wygody banku.

    Zastanawia mnie tylko, czy kontakt bedzie rownie niemozliwy w sytuacji gdybym
    np. przekroczyl limit karty kredytowej, albo zrobil niedozwolony debet w rachunku?

  • 14. Data: 2007-10-14 18:15:32
    Od: " " <a...@g...pl>

    Aga <a...@o...pl> napisał(a):

    > w mBanku nie mozna samodzielnie wpisac poprzez www swojego numeru telefonu?

    Nie, nie mozna. Zapewne dlatego w komunikacie, ktory wkleilem na poczatku jest
    instrukcja: "W celu uaktualnienia danych prosimy o kontakt z mLinią pod
    numerem telefonu 0801 300 800 lub +48 (prefiks) 42 6 300 800."

  • 15. Data: 2007-10-14 19:17:54
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    a...@g...pl pisze:
    [...]

    > Zastanawia mnie tylko, czy kontakt bedzie rownie niemozliwy w sytuacji gdybym
    > np. przekroczyl limit karty kredytowej, albo zrobil niedozwolony debet w rachunku?

    Wtedy się raczej kontaktują poleconym.

    KJ

  • 16. Data: 2007-10-14 20:05:57
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > instrukcja: "W celu uaktualnienia danych prosimy o kontakt z mLinią pod
    > numerem telefonu 0801 300 800 lub +48 (prefiks) 42 6 300 800."

    Czyli zmiana numeru telefonu jest płatna (koszt połączenia)?
    Niewiarygodne...

  • 17. Data: 2007-10-14 20:07:19
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

> [...]
    > gdybym
    > np. przekroczyl limit karty kredytowej, albo zrobil niedozwolony debet w

    Kontakt pisemny będzie zapewne możliwy, ale nie będzie natychmiastowy, jak w
    przypadku telefonicznego.

  • 18. Data: 2007-10-14 21:21:12
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 14 Oct 2007 18:10:38 +0000 (UTC), a...@g...pl
    napisał(a):

    > To nie moj problem, tylko banku. To bank jest dla mojej wygody, a nie ja dla
    > wygody banku.

    Jak to mówią: "Klient płaci, klient wymaga".
    Chyba strasznie dużo płacisz za prowadzenie tego rachunku, że masz takie
    wymagania?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 19. Data: 2007-10-14 22:00:55
    Od: " " <a...@g...pl>

    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał(a):

    > Jak to mówią: "Klient płaci, klient wymaga".
    > Chyba strasznie dużo płacisz za prowadzenie tego rachunku, że masz takie
    > wymagania?

    Przepraszam, jakie wymagania? Nie przypominam sobie zapisu w umowie o
    prowadzenie rachunku o koniecznosci ponownego formatowania przez klientow raz
    podanych adresowych. To ze miesieczna oplata za prowadzenie rachunku wynosi 0
    nie oznacza chyba, ze klienci musza wspomagac zarzadzanie danymi w mBanku?

    Nie mam problemu z zadzwonieniem do mBanku i wyjasnieniem, ze 001 na poczatku
    numeru to moze byc +1, jezeli administratorzy nie moga dokonac tej zmiany
    samodzielnie lub przerasta to ich mozliwosci intelektualne. Zirytowal mnie ton
    komunikatu i forma informacji - "Po tym terminie błędny numer zostanie
    usunięty." OK, ale na jakiej podstawie?

  • 20. Data: 2007-10-15 05:56:47
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 14 Oct 2007 20:04:30 +0200, Aga napisał(a):

    > to dziwne... niby taki wirtualny bank ;)

    Nr telefonu, nie można poprawiać z poziomu www głównie z powodów
    bezpieczeństwa.
    hint: hasła jednorazowe sms

    Xenocide