  • 21. Data: 2007-10-15 06:00:23
    Temat: Re: usuniecie danych przez mBank
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 14 Oct 2007 18:10:38 +0000 (UTC), a...@g...pl wrote:

    > Fantastycznie. W moim przypadku jest to 1, nie 48. Numer wpisano w formacie
    > "001", to nie moj problem, czy bank sobie to przeformatuje na +01 czy moze +1.

    Masz podany numer sieci zagranicznej? Jeśli tak, to chyba wszystko jasne -
    obecnie mBank nie pozwala na podawanie numerów komórkowych sieci
    zagranicznych. Wydaje mi się, że chcą żebyś podał im numer z polskiej
    sieci.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 22. Data: 2007-10-15 06:01:37
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 14 Oct 2007 22:00:55 +0000, napisał(a):

    > Przepraszam, jakie wymagania? (...)

    Tutaj chyba raczej chodzi o to, że bank ma wątpliwości i nie chce
    poprawiać z automatu żeby czegoś nie zepsuć, dlatego prosi o kontakt ot i
    cała filozofia ;) IMO jest to dla Ciebie na pewno korzystniejsze, bo
    będziesz miał pewność, że poprawny numer tel jest w systemie banku.

    Xenocide