-
21. Data: 2003-05-26 07:51:27
Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
Od: "blad" <b...@W...pl>
Użytkownik "janko"
> Owszem mam sprawdzone w praktyce.
> Przelew jest widoczny od razu na koncie e-direct ale co z tego skoro tylko
> raz na dobę jego stan jest przekazywany instytucji obsługujacej karty VE
dla VB.
przelew zleceniem stalym z konta mimo ze wyszedl pierwsza sesją elixiru
wygladal jakby go nie wykonali - sprawdzalem o 10
okazalo sie ze nalezało użyc klawisza do odświeżania danych, ale nie tego z
przegladarki tylko specjalnego z ich strony www.
Jest to rozwiązanie które sugeruje ze dane ktore widzisz pochodzą z systemu
tylko okresowo oswieżanego prawdziwymi danymi ksiegowymi.
a tym konsultantem czynnym w pewnych godzinach tez bylem strasznie
rozczarowany jak nie moglem uaktywnic karty. Zamiast podac informacje kiedy
dzwonic katarynka powtarzala ciagle ze konsultanci sa zajeci!
*** blad ***
-
22. Data: 2003-05-26 07:52:47
Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
Od: "Glenn" <g...@g...pl>
MrMrooz wrote:
> Witam
>
> Mam pytanie dotyczace vwbanku - co z poleceniem zaplaty?
> Na stronach nic nie znalazlem, w toip tez nic nie ma. Czy w ogole
> mozna i czy za to sie placi, czy nie?
DD jest i jest darmowe.
--
Pozdrowienia,
Glenn
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
23. Data: 2003-05-26 08:44:19
Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
Od: k...@w...pl
> MrMrooz wrote:
> > Witam
> >
> > Mam pytanie dotyczace vwbanku - co z poleceniem zaplaty?
> > Na stronach nic nie znalazlem, w toip tez nic nie ma. Czy w ogole
> > mozna i czy za to sie placi, czy nie?
>
> DD jest i jest darmowe.
>
I od razu ostrzegam ze nie mozna placic za "nieswoje" rachunki, czyli jak np
placisz za telefon to musi byc zarejstrowany dokladnie na osobe ktora zalozyla
konto.
Pozdrawiam
K
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
24. Data: 2003-05-26 10:26:11
Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
Od: "blad" <b...@W...pl>
Użytkownik <k...@w...pl>
> > DD jest i jest darmowe.
> >
> I od razu ostrzegam ze nie mozna placic za "nieswoje" rachunki, czyli jak
np
> placisz za telefon to musi byc zarejstrowany dokladnie na osobe ktora
zalozyla
> konto.
czy gdzies ten zakaz na piśmie istnieje?
place w innym bank takie DD i jest OK - bank mi sie nie wtraca za co place
;-)
*** blad ***
-
25. Data: 2003-05-26 15:42:50
Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
Od: "Navy" <n...@p...onet.pl>
Witam!
Czy kurier jest płatny - tzn. usługa kurierska? :-)))
Pozdrawiam
Navy
-
26. Data: 2003-05-26 17:56:13
Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
Od: "Seb" <n...@a...pl>
Użytkownik "Navy" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:batcor$qeq$1@absinth.dialog.net.pl...
> Witam!
> Czy kurier jest płatny - tzn. usługa kurierska? :-)))
Kurier jest bezplatny.
S.
-
27. Data: 2003-05-26 18:02:09
Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
Od: "valet" <v...@w...pl>
> Czy kurier jest płatny - tzn. usługa kurierska? :-)))
Bezpłatny/a
Pozdrawiam
Piotrek
-
28. Data: 2003-05-26 19:26:30
Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
Od: "valet" <v...@w...pl>
> przy okazji rozmowy wyszła pewna nieścisłość odnośnie procedury otwarcia
> rachunku na poczcie. Na stronie pisze, że pani poczta bierze "komplet
> dokumentów" i przekazuje do banku. Infolinia twierdzi, że poczta bierze
> tylko formularz identyfikacyjny, a resztę samemu wysyła klient, sam
wypisuje
> kopertę i nakleja znaczki.
Jestem klientem VW direct od samego początku. Info dot. procedury otwarcia
zawsze tak wygladało - "komplet dokumentów " przekazuje osoba identyfikująca
klienta. Swój pierwszy rachunek w tym banku otwierałem przez kuriera, ale
wniosek wysłałem samodzielnie, a formularz identyfikacyjny bez sprawdzenia
jakichkolwiek danych podpisał kurier (heh ...były z tym niezłe jaja; kurier
ze Stolyycy kilka razy nie pojawił sie w umówionym terminie, więc późnym
wieczorkiem pojechałem na ich "bazę" i szef ściągnął go z wyrka. Ależ był
wściekły, jeszcze teraz pękam ze smiechu jak sobie przypomnę ten 100 -
metrowy tuman kurzu który "wjechał" razem z nim na plac :) )
> Poruszyłem też temat procedury otwarcia rachunku. I konsultantka sama
> stwierdziła, że na stronie jest błąd i muszą to poprawić. Otóż vwbank ma z
> pocztą umowę tylko na weryfikację i przesyłanie formularzy
> identyfikacyjnych. I teoretycznie klient powinien wysłać wniosek
> samodzielnie. Poczta nie ma obowiązku przesyłania 'kompletu dokumentów'.
> Jeśli prześle wszystko - to będzie tylko dobra wola poczty. Mają to
poprawić
> w poniedziałek... Zobaczymy...
> No dobrze, że mi powiedzieli bo bym się wyżywał na kobitce z poczty, że
nie
> chce wziąć wniosku, a powinna 'komplet'... A miałaby rację... :-/
Możliwe, że tak właśnie wygląda ta umowa miedzy nimi.
Z moich doświadczeń wynika, że "doły" na poczcie nie mają o tym pojęcia.
Dawno, dawno temu namówiłem siostrę na taki sposób identyfikacji i okazało
się że byliśmy pierwsi na tej poczcie ;) Odsyłano nas od okienka do okienka
i w końcu po kilku konsultacjach telefonicznych skierowano nas do Pani która
powinna się tym zająć. Zapewne nie trudno się Wam domyslić że nie miała o
tym zielonego pojęcia, można jej było wcisnąć kazdy kit - nie wiedziała co
to ten Volkswagen i czemu my do niej z tym, a nie do ... PKO. Echhh......
ale przyjęła, potwierdziła własnoręcznym podpisem, przybiła stempel i
włożyła do załączonej koperty zgodnie z moją instrukcją. Rachunek został
otwarty.
Na najnowszych ulotkach w dalszym ciągu opisują taki schemat otwierania
rachunku.
Pozdrowiam
Piotrek
-
29. Data: 2003-05-26 20:37:22
Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>
Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:0b45.00000a73.3ed1d3e1@newsgate.onet.pl...
.....
> I od razu ostrzegam ze nie mozna placic za "nieswoje" rachunki, czyli jak
np
> placisz za telefon to musi byc zarejstrowany dokladnie na osobe ktora
zalozyla
> konto.
A jezeli jest zarejestrowany na pelnomocnika? Można czy nie? Bo z tego co
sie zorientowalem, to w vwb nie ma rachunkow wspolnych.
Dzieki za poprzednie odpowiedzi
Michal M
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
30. Data: 2003-05-27 08:03:16
Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "valet" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
news:baub00$num$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jestem klientem VW direct od samego początku. Info dot. procedury otwarcia
> zawsze tak wygladało - "komplet dokumentów " przekazuje osoba
identyfikująca
> klienta. Swój pierwszy rachunek w tym banku otwierałem przez kuriera, ale
Hmmm... Konsultowałem się w tej kwestii i z infolinią VW i z działem
operacyjnym i wszędzie mówią tak samo. Poczta bierze formularz ID, resztę
wysyłasz sam, chyba, że kobitce z poczty wciśniesz i to i to. :)
Jednak na stronie sugerują co innego. A na maila odpowiedzieć nie chcą...
:-/
Pomęczę ich jeszcze.
Ale to faktycznie bez sensu, żeby formularz ID szedł inną drogą, niż
wniosek...
Jeśli nie zechcą mi odpowiedzieć na maila to nie otwieram rachunku... Po
prostu...
> wniosek wysłałem samodzielnie, a formularz identyfikacyjny bez sprawdzenia
> jakichkolwiek danych podpisał kurier (heh ...były z tym niezłe jaja;
kurier
To się zdecyduj, skoro zawsze procedurybyły takie, że komplet papierów
bierze poczta/kurier to na cholerę wysyłałeś samemu? :-)
> ze Stolyycy kilka razy nie pojawił sie w umówionym terminie, więc późnym
> wieczorkiem pojechałem na ich "bazę" i szef ściągnął go z wyrka. Ależ był
> wściekły, jeszcze teraz pękam ze smiechu jak sobie przypomnę ten 100 -
> metrowy tuman kurzu który "wjechał" razem z nim na plac :) )
Nie mów mi o Stolicy. Nie dość, że mają chory cennik [za przesłanie głupiej
koperty bez ubezpieczenia do Warszawy kasują ponad 65 PLN!!!], to jeszcze
jakie ja miałem z nimi przekopy... Ech...
> tym zielonego pojęcia, można jej było wcisnąć kazdy kit - nie wiedziała co
> to ten Volkswagen i czemu my do niej z tym, a nie do ... PKO. Echhh......
> ale przyjęła, potwierdziła własnoręcznym podpisem, przybiła stempel i
> włożyła do załączonej koperty zgodnie z moją instrukcją. Rachunek został
> otwarty.
I dlatego wybiorę pocztę. :-)
> Na najnowszych ulotkach w dalszym ciągu opisują taki schemat otwierania
> rachunku.
Tzn pisze tak jak na stronie www w dziale 'otwarcie rachunku' ???
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782