eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpww mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
  • Data: 2011-04-10 14:25:35
    Temat: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
    Od: Rzetelny <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Podchodzę sobie wczoraj do bankomatu "Cash 4 You" (na jednej ze stacji
    Metra), wkładam kartę, wciskam klawisze i wybieram wypłatę kilkuset
    złotych - tj. o 1 zł mniej niż tyle ile dokładnie wiem, że mam na
    koncie. Bankomat po standardowym komunikacie "łączenie się z twoim
    bankiem", jakichś typowych odgłosach mechanicznych, wreszcie wyświetla
    odpowiedź: "przepraszamy, bankomat teraz nie może wyłacić gotówki,
    prosimy spróbować później, dziękujemy".
    Idę więc do innego bankomatu, tym razem sieci EuroNet, chcę wypłacić
    ponownie - JAKIEŻ MOJE ZDZIWIENIE kiedy otrzymuję info, że NIE MAM NIC
    na koncie!
    Potem, za godzinę, loguję się do portalu mbank.pl i widzę takie info:
    "Saldo: KILKASET zł,
    Dostępne środki: 1 zł"

    Dzwonię do mLinii, o wszystkim mówię i konsultant wyjaśnia, że TO WINA
    SIECI bankomatów "Cash 4 You". Otóż, bankomat <wirtualnie> wydał
    dyspozycję do pobrania pieniędzy z mBanku i mBank przesłał te
    pieniądze - LECZ bankomat FIZYCZNIE NIE WYPŁACIŁ "najprawdopodobniej z
    powodu awarii".
    Ja: "no dobrze ale ja poproszę o MOJE PIENIĄDZE".
    Odpowiedź: "operacja musi przejść automatyczną procedurę zaksięgowania
    po której pieniądze wrócą na Pana konto"
    Pytam: "ale KIEDY otrzymam moje pieniądze bo PILNIE potrzebuję ich
    teraz?"
    Odpowiedź: "Procedura trwa 7 dni"
    Ja: "Jestem teraz w podróży w obcym mieście i MUSZĘ zapłacić za pobyt
    w hotelu TERAZ"
    mBank: "Przykro nam, procedura jest automatyczna i trwa 7 dni"
    Ja: "Ja ŻĄDAM o NATYCHMIASTOWE zwrócenie mi MOICH pieniędzy, ponieważ
    BRDZO PILNIE potrzebuję ich TERAZ!"
    mBank: "Bardzo nam przykro ale procedura jest automatyczna i NIC nie
    możemy dla Pana zrobić. Pieniądze otrzyma Pan w ciągu 7 dni kiedy na
    powrót zostaną przelane na Pana konto"
    Ja: "Co mam powiedzieć w recepcji hotelu?"
    mBank: "Przykro nam, nic nie możemy zrobić, to wina błędu w
    komunikacji pomiędzy mBankiem a siecią Cash4you, musimy poczekać na
    automatyczne rozliczenie się i zaksięgowanie"
    Ja: "Przepraszam ale CO MNIE TO OBCHODZI?! Proszę O MOJE PIENIĄDZE
    TERAZ!"
    mBank: "Przykro nam ale..."

    itd. itp.

    Teraz (na drugi dzień) spojrzałem na stan mojego konta w portalu mBank
    i widzę pewną zmianę:
    "Saldo: 1zł,
    Dostępne środki: 1zł"

    Patrzę na historię operacji i widzę wczorajszą pozycję:
    "Wypłata w bankomacie Cash4you, Stacja Metra xxxx: owe_KILKASET zł"

    Teraz to już nawet pewności mi brak czy otrzymam z powrotem te
    pieniądze choćby i za tydzień... :(

    LUDZIE! CO SIĘ DZIEJE W TYM KRAJU!!
    A gdzie sens przysłowia: "PEWNE JAK W BANKU"???

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1