  • Data: 2023-09-13 00:34:21
    Temat: wkurwiająca zmiana w Aliorze
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kup na górze
    sprzedaj na dole

    Poprzedni ekran był lepszy ale dział IT musi się wykazywać pomysłami.
    Nawet jak są poronione.

    w Alior Kantorze teraz się tylko "kupuje" waluty
    a nie sprzedaje. Czyli ja sobie "kupuję" złotówki
    pomimo, że jestem Polak z pola.

    Mam konto miedzy innymi w Lloyds od 16 lat
    niewiele się zmieniło tfu tfu. Dalej jest darmowe i żadnych opłat.
    I nie ważne czy trzymam u nich 5 tys czy 50 tys i nie ważne czy są
    wpływy wynagrodzeń, czy kupuję kartą.

    Polskie banki odbieram jako mętne pijawki.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza