  • 91. Data: 2009-05-17 21:32:40
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <k...@o...pl>
    news:6d9aa85f-62df-4228-a8d4-69cae097bc41@b1g2000vbc
    .googlegroups.com

    > a na początek dostanie "projekt" do zrobienia, oczywiście za nic, i
    > jak będzie ok to może podpiszemy umowę...;)

    Oczywiście na okres próbny :)

  • 92. Data: 2009-05-17 21:34:05
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 17 Maj, 17:16, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Akurat kończąc prawo w Polsce nie masz praktycznie szans wykonywać
    > zawodu poza granicami kraju, bo po prostu nie masz pojęcia o lokalnym
    > prawie i orzecznictwie.
    >
    > Można robić co innego ale jeśli ktoś : 5 lat studiował, 3,5 roku robił
    > aplikację, a w między czasie cały czas pracował za marne pieniądze, żeby
    > później móc wykonywać zawód to jakoś bezsensu jest emigrować i zaczynać
    > od zera.

    A! Bo Ty bys chcial "w zawodzie"? No nie, tak dobrze to nie ma.
    Zazwyczaj to inzynierowie i tlumacze maja taki luksus. Co jednak wcale
    nie znaczy, ze musisz zaczynac od smazenia frytek lub zbierania wozkow
    przed supermarketem.
    Ja "od zawsze" (czyli od ukonczenia studiow) pracuje w dosc waskiej
    specjalizacji finansowej i zdarzylo mi sie juz pracowac z geografem,
    absolwentka tutejszego AWFu, paroma prawnikami, architektem, anglistka
    i historykiem.
    I jakos ten geograf i historyk przelkneli dume i pracuja poza
    wyuczonym zawodem. :)

  • 93. Data: 2009-05-17 21:36:15
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 17 Maj, 22:50, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Proszę bardzo : skończysz w Polsce prawo i co z tym zrobisz poza
    > granicami kraju ?  Zaczniesz od smażenia frytek :)

    Od dawna przeklinam, że wybrałem wlaśnie ten zawód. Zagranicą możana
    sobie go powiesić w kiblu, studiując i ucząc się życia na nowo.

  • 94. Data: 2009-05-17 21:46:11
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 17 Maj, 17:36, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Od dawna przeklinam, że wybrałem wlaśnie ten zawód. Zagranicą możana
    > sobie go powiesić w kiblu, studiując i ucząc się życia na nowo.

    He he he... Coraz bardziej mi sie ta grupa podoba. Na ile zdolalem sie
    zorientowac, mamy paru prawnikow, paru specow od IT, kilku
    trudnoklasyfikowalnych humanistow.... Finansistow i ekonomistow brak,
    albo siedza cicho i nie chca sie ujawniac.

    Jedyne zastrzezenie jakie mam, to to ze kobiet jakos niewiele. :)

    Szczurwa, przesadzasz! Poza tym -- a ten PRESTIZ, panie mecenasie! :)

  • 95. Data: 2009-05-17 21:52:10
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 17 Maj, 17:15, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > PS. Lekko się nam OT zrobił :)

    Nie autoryzujemy kart i jest weekend. Masz problem? ;)

  • 96. Data: 2009-05-17 21:55:16
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    .googlegroups.com

    > He he he... Coraz bardziej mi sie ta grupa podoba. Na ile zdolalem sie
    > zorientowac, mamy paru prawnikow, paru specow od IT, kilku
    > trudnoklasyfikowalnych humanistow....

    Bardzo proszę nie zapominać o psychologach i pedagogach :)

    > Finansistow i ekonomistow brak, albo siedza cicho i nie chca sie ujawniac.

    > Jedyne zastrzezenie jakie mam, to to ze kobiet jakos niewiele. :)

    Peszy je twoja osoba :)

    > Szczurwa, przesadzasz! Poza tym -- a ten PRESTIZ, panie mecenasie! :)

    W Polsce to tak nie działa. Studia, tytuł, wykształcenie nie daje prestiżu.
    W Polsce jesteś kimś jak porzucisz na ornym polu płóg swój i w waciaku udasz
    się na polityczne salony, na których staniesz się "panem" ze słomą wystającą
    z butów :)

  • 97. Data: 2009-05-17 21:58:39
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 17 Maj, 17:24, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Mieszkał sam, pochodził gdzieś z Pomorza. Od lat studenckich
    > wynajmował ten sam pokoj. Czasem niedojadał. Kiedy z rzadka jechał do
    > domu, podróżował nocnym pośpiesznym, ponieważ TLK było juz za drogie.
    > Nie pił, nie palił, nie miał dziewczyny. Marzył o aplikacji
    > adwokackiej. Mam nadzieję, że w tym roku mu się powiedzie.

    Chryste, to jakas nowela Konopnickiej albo Prusa! Jesli mozna
    wiedziec: czy to los absolwenta prawa na UJ / UW etc., czy jakiejs
    mniej "prestizowej" szkoly?

  • 98. Data: 2009-05-17 22:00:56
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 17 Maj, 23:46, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Szczurwa, przesadzasz! Poza tym -- a ten PRESTIZ, panie mecenasie! :)

    Jaki prestiż ? Konotacje z zawodem prawnika to albo kurwa, albo
    złodziej, albo ubol, albo mama i tata załatwili, w najlepszym razie -
    cwaniak. Prestiż skończył się wraz z upadkiem komuny i końcem procesów
    politycznych. Kiedy w 1991 roku wybierałem ten zawód, wydawało mi się,
    że za dwadzieścia lat bedę żył w innym kraju. Tymczasem wielu ludzi
    dokonało gigantycznego wysiłku, aby im bardziej rzeczy się zmieniają,
    tym bardziej pozostaja takie same. Dla tych ludzi oczywiście.

  • 99. Data: 2009-05-17 22:02:43
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 17 Maj, 23:52, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Nie autoryzujemy kart i jest weekend. Masz problem? ;)

    Na szczęście Amex jest niezawodny. Wczoraj byłem w Gdańsku, na sześć
    transakcji tylko jedna została odrzucona, co natychmiast naprawiono,
    używając innego terminalu.

  • 100. Data: 2009-05-17 22:08:58
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    ...@b...googlegroups.com

    > Bardzo proszę nie zapominać o psychologach i pedagogach :)

    Oni sie mieszcza w "trudnoklasyfikowalnych humanistach"!

    > Peszy je twoja osoba :)

    Yeah, right. Nawet kiedy tu tylko zagladam (bez dzielenia sie z innymi
    moimi jakze glebokimi przemysleniami) to zawsze te same nicki widac.