  • 1. Data: 2009-04-06 17:51:03
    Temat: wolne 10k
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    poprosze o rade. chcialabym ulokowac 10k na ok rok. nie bardzo interesuja
    mnie "sprzedaze wiązane" w ktorych trzeba zakladac konta lub cos innego.
    chcialabym zalozyc lokate na 10k na rok. cos poradzicie?

  • 2. Data: 2009-04-06 17:54:21
    Temat: Re: wolne 10k
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "marzena" news:grdffb$stu$1@news.onet.pl

    www.lokaty.open.pl

  • 3. Data: 2009-04-06 18:34:09
    Od: ARKÓDIÓSZ <wypierdalaj@alejósz.pl>

    marzena pisze:
    > poprosze o rade. chcialabym ulokowac 10k na ok rok. nie bardzo interesuja
    > mnie "sprzedaze wiązane" w ktorych trzeba zakladac konta lub cos innego.
    > chcialabym zalozyc lokate na 10k na rok. cos poradzicie?

    zainfestój we mnie

  • 4. Data: 2009-04-06 18:39:23
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "marzena" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > poprosze o rade. chcialabym ulokowac 10k na ok rok. nie bardzo interesuja
    > mnie "sprzedaze wiązane" w ktorych trzeba zakladac konta lub cos innego.
    > chcialabym zalozyc lokate na 10k na rok. cos poradzicie?

    Rok to trochę długo. Ograniczyłbym inwestycje w PLN do 6-10 miesięcy.

  • 5. Data: 2009-04-06 18:46:23
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > zainfestój we mnie

    w ciotę?

  • 6. Data: 2009-04-06 18:56:42
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarekZ" news:grdhqd$sjb$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Rok to trochę długo. Ograniczyłbym inwestycje w PLN do 6-10 miesięcy.

    Ze względu na planowane obniżki stóp %?

  • 7. Data: 2009-04-06 19:04:05
    Od: ARKÓDIÓSZ <wypierdalaj@alejósz.pl>

    marzena pisze:

    > w ciotę?

    nie we mnie księżniczko

  • 8. Data: 2009-04-06 19:07:13
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > nie we mnie księżniczko

    przy takiej dyskusji... w Ciebie....

  • 9. Data: 2009-04-06 19:07:20
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:grdicv$6e4$1@news.interia.pl...
    > "MarekZ" news:grdhqd$sjb$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Ze względu na planowane obniżki stóp %?

    Mniej więcej. Ostatnio wiele się dzieje i ciężko prognozować cokolwiek na
    rok do przodu.
    Jeśli jednak zdecydujesz się na lokatę roczną, to ważne jest aby była ona
    oprocentowana oprocentowaniem stałym, a nie zmiennym.

  • 10. Data: 2009-04-06 19:13:33
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:grdicv$6e4$1@news.interia.pl...

    > Ze względu na planowane obniżki stóp %?

    Ja miałem na myśli to, że w marcu 2010 polskie państwo będzie musiało
    sprzedać olbrzymie ilości obligacji i bonów, żeby wykupić poprzednie emisje.
    A jak nie będzie chętnych do kupowania, albo ktoś będzie miał akurat nastrój
    pospekulować sobie na PLN korzystając z tego ułatwienia, to możemy zobaczyć
    takie kursy, jakie się obecnie w wyobraźni nie mieszczą. A wtedy wiadomo -
    inflacja. Naturalnie może się też nic nie wydarzyć, nie wiadomo co będzie za
    rok, no ale ryzyko w jakiś sposób jest podwyższone.