  • 11. Data: 2009-04-06 19:25:24
    Temat: Re: wolne 10k
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Marcin Wasilewski" news:grdjt0$77g$1@news.task.gda.pl

    > Mniej więcej. Ostatnio wiele się dzieje i ciężko prognozować cokolwiek na
    > rok do przodu.
    > Jeśli jednak zdecydujesz się na lokatę roczną, to ważne jest aby była ona
    > oprocentowana oprocentowaniem stałym, a nie zmiennym.

    Ma się rozumieć - oprocentowanie stałe! Patrząc w chwili obecnej na ofertę
    to czy da się coś znaleźć powyżej 7% na rocznej lokacie?

  • 12. Data: 2009-04-06 19:27:05
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarekZ" news:grdjqe$u05$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Naturalnie może się też nic nie wydarzyć, nie wiadomo co będzie za
    > rok, no ale ryzyko w jakiś sposób jest podwyższone.

    Czyli co? - czekamy na jakieś trupa w szafie? (odpukać) :)

  • 13. Data: 2009-04-06 19:30:50
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:grdk5i$8ru$1@news.interia.pl...

    > Czyli co? - czekamy na jakieś trupa w szafie? (odpukać) :)

    Może się nic nie wydarzyć w sensie, że ktoś jednak kupi te państwowe
    obligacje i EUR nie będzie jednak po 7 zł a inflacja nie będzie 20% rocznie.
    :-)

    Ale wolałbym sytuację w marcu 2010 obserwować ze środkami a'vista a nie z
    lokatą, jesli już miałbym to mieć w PLN. :)

  • 14. Data: 2009-04-06 20:01:00
    Od: ARKÓDIÓSZ <wypierdalaj@alejósz.pl>

    marzena pisze:

    > przy takiej dyskusji... w Ciebie....

    nawet jeszcze o tym nie wiesz ale jesteśmy sobie przeznaczeni

  • 15. Data: 2009-04-07 13:07:21
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:grdk5i$8ru$1@news.interia.pl...
    > "MarekZ" news:grdjqe$u05$1@srv.cyf-kr.edu.pl
    > Czyli co? - czekamy na jakieś trupa w szafie? (odpukać) :)

    Czyli ja bym trzymał swoje pieniądze w lokatach 7 dniowych w eurobanku w
    kwotach bezbelkowych, mogąc w miarę szybko zareagować.

  • 16. Data: 2009-04-07 13:58:38
    Od: k...@o...pl

    On 6 Kwi, 21:30, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Ale wolałbym sytuację w marcu 2010 obserwować ze środkami a'vista a nie z
    > lokatą, jesli już miałbym to mieć w PLN. :)
    Pewnie i tak wymieniłbym te PLN na cos innego dopiero po wzrostach bo
    "przed" nie bede wiedział ze za chwile nastapią:P
    Owszem mógłbym założyć że nastąpią na pewno, ale jest tez pewne
    niewielkie ryzyko, że złotówka się nagle umocni;)