  • 1. Data: 2002-04-08 14:20:47
    Temat: wpłata na konto
    Od: "Kuba" <k...@o...pl>

    Ile czasu mija od wpłaty np. na poczcie lub w banku, do chwili znalezienia
    się pieniędzy na koncie w mBanku?

    dzięki.

  • 2. Data: 2002-04-08 14:40:47
    Temat: Re: wpłata na konto
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ile czasu mija od wpłaty np. na poczcie lub w banku, do chwili znalezienia
    > się pieniędzy na koncie w mBanku?

    Poczta powiedzmy do 14 dni
    Bank powiedzmy do 48-72 h

  • 3. Data: 2002-04-08 20:01:00
    Od: Bartec <b...@p...gazeta.pl>

    minik wrote:

    > Poczta powiedzmy do 14 dni
    > Bank powiedzmy do 48-72 h

    przetrenowane: pekaosa rano wplata 1000, po poludniu przelew
    telefoniczny, jutro rano po sniadaniu juz sa (moze i przed sniadaniem
    ale na czczo sie nie logowalem ;-))). byc moze to przypadek, ale bede
    testowal dalej :-)

    bartec

  • 4. Data: 2002-04-08 20:08:22
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > telefoniczny, jutro rano po sniadaniu juz sa (moze i przed sniadaniem
    > ale na czczo sie nie logowalem ;-))). byc moze to przypadek, ale bede

    Przetrenowanie Millennium:
    Wplata o 13, 13:05 zlecenie przelewu. 18:00 tego samego dnia, kasa jest juz
    na Inteligo.

  • 5. Data: 2002-04-08 21:58:59
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > Poczta powiedzmy do 14 dni
    > Bank powiedzmy do 48-72 h

    Nieprzesadzaj. Poczta zwykle się w 3 dni wyrabia. Jakkolwiek wyjątki 14
    dniowe też są.
    KK

  • 6. Data: 2002-04-08 22:11:31
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Nieprzesadzaj. Poczta zwykle się w 3 dni wyrabia. Jakkolwiek wyjątki 14
    > dniowe też są.
    > KK

    Ja juz czekam 5 dzien na pieniadze od klienta (napewno zostaly wyslane przez
    PP)

  • 7. Data: 2002-04-09 10:32:24
    Od: schen <s...@i...pl>

    > Nieprzesadzaj. Poczta zwykle się w 3 dni wyrabia. Jakkolwiek wyjątki 14
    > dniowe też są.

    W 3 dni poczta sie wyrabia jak pieniadze wsadzisz w koperte ;-) Wplata
    to ok. 7 dni. :-)