  • 1. Data: 2002-04-08 13:32:43
    Temat: Multibank.....
    Od: "mierzwoj" <m...@N...onet.pl>

    Czesc;

    czy w/w bank posiada w swojej czesci transkacyjnej nastepujace cechy:

    - mozliwosc wydruku potwierdzen operacji na rachunku;

    - status kart platniczych;

    - poczte wewnetrzna;

    - system notyfikacji o niewykonanych operacjach;

    - pelna kontrole zlecen z data przyszla?

    --
    _______________________
    Pozdrawiam i dziekuje

  • 2. Data: 2002-04-08 23:25:12
    Temat: Re: Multibank.....
    Od: "Seba *****" <s...@p...gazeta.pl>

    > Czesc;
    >
    > czy w/w bank posiada w swojej czesci transkacyjnej nastepujace cechy:
    >
    > - mozliwosc wydruku potwierdzen operacji na rachunku;--- NIE
    >
    > - status kart platniczych;--- jedynie: Blokady środków,:kwota,termin...
    >
    > - poczte wewnetrzna;----NIE, tylko zwykły e-mail
    >
    > - system notyfikacji o niewykonanych operacjach;---prwadopodobnie NIE???,
    ja usunałem przelew z przyszłądatą i nie ma na ten temat żadnych informacji!

    > - pelna kontrole zlecen z data przyszla?---Tak

    Cześć