    From: Krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: wysokie dlugi zony i rozdzielnosc majatkowa po fakcie?
    Date: Mon, 16 Jun 2008 01:00:29 +0200
    Sender: k...@o...gamma.furrynet.org

    co sadzicie o ponizszym?
    Czlowiek nie ma kasy na pomoc prawna.
    Czy w jego sytuacji mialoby sens przeciaganie sprawy poprzez wystapienie
    o rozdzielnosc majatkowa w sytuacji, gdy zaciagnieto juz dlugi?
    Jakies pomysly?

    744&a=80876981

    przeczytajcie koniecznie niech to będzie przestrogą dla innych. Moja
    żona w wielu bankach bez mojej zgody ( do dzisiaj nie wiem na co)
    pobrała wiele kredytów. Niemogąc tego spłacać ktoś jej podpowiedział lub
    przypadkowo natknęła się na "bank" ( pisze w cudzysłowie słowo bank bo
    oni nie zasługuję na ta nazwę), zaproponowano jej na początku 2006r.
    super kredyt konsolidacyjny w wysokości prawie 20 000zł, ale ponownie
    miała problemy ze spłatą i znowu żeby spłacać ten kredyt wzięła nowe
    kredyty w innych bankach. Widząc że nie podoła spłacie zalegając ciągle
    z ratami pod koniec 2006r pracownik Citi Financial proponuję jej znowu
    nowy kredyt konsolidacyjny w wysokości 35 000 zł. oprocentowany na ok.
    27%. Małżonka dalej zalega ze spłatami pomimo że znowu zadłużyła się w
    innych pseudo bankach nieregularnie spłaca zaciągnięty kredyt. Każdy
    zaoszczędzony grosz ( premia z pracy pieniądze podebrane mężowi
    pożyczone od koleżanek)zanosi do banku jednak to nic nie daje bo nie
    spłaca całej raty lecz tylko część i jak się później okazuje nie jest w
    stanie spłacić nawet odsetek. Pobierając drugi kredyt super pracownik
    banku nie zwraca nawet uwagi że żona ma problemy ze spłatą pierwszego że
    wyciągi z banku maja przychodzić nie na adres zamieszkania lecz do
    zakładu pracy lub osób w innej miejscowości, nie pytają czy rodzina mąż
    lub dzieci wiedzą o takich kredytach w pracowniku nie budzi to żadnych
    podejrzeń. Pomimo drugiego kredytu tak jak to pisałem żona nie jest
    wstanie spłacić nawet odsetek, ale SUPER " bank " jest czujny. Wysyła
    pismo jak to miło się współpracuje i dodaje gwóźdź do trumny KARTĘ
    PŁATNICZA na kolejne 1000 zł. które oczywiście zostaje wydane i nie
    spłacane. I jak to mówią kłamstwo ma krótkie nogi kiedyś musi się wydać
    nie mogąc spłacić zaciągniętych kredytów żona popełniła samobójstwo.
    Cudem odratowana trafiła tam gdzie trafiają ludzi z depresją. Będąc na
    przepustce żona poszła ze mną do oddziału w który pobierała kredyt. I co
    się okazało ? Pani kierownik oznajmiła że ja powinienem spłacać że każda
    wizyta windykatora jest płatna itd itd. a po roku spłacania kredyt nie
    zmniejszył się wcale. Ja mam już zmarnowane życie ale WY zanim wstąpicie
    do Citi poważnie się zastanówcie.