  • 11. Data: 2011-08-22 17:28:07
    Temat: Re: zamknięcie konta w Inteligo
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...info> writes:

    > Tyle teorii. W praktyce jak mu bank zacznie naliczać jakieś opłaty to
    > nikt inny jak on będzie musiał wyjaśniać sprawę, tracić czas i
    > udowadniać, że nie jest wielbłądem.

    Eee tam, nie potwierdzam. Z tym ze nie sprawdzalem po BIKach, chociaz
    podejrzewam ze banki czasem sprawdzaja i moze by cos kombinowaly jakby
    tam cos znalazly.

    > Albo jak zechce skorzystać z usług
    > banku ponownie.

    A, to moze tak, ale zalacznik w postaci kopii przyjecia wypowiedzenia
    powinien zalatwic sprawe od reki.

    Tak czy owak bank moze sobie "prowadzic" konto po wygasnieciu umowy
    wedlug wlasnego uznania (+/- ustawy o "przetwarzaniach danych" itp. oraz
    dzialanie na szkode bylego klienta, np. przez falszywe raporty). Klient
    nie powinien sie tym musiec interesowac.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2011-08-22 19:39:37
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-08-21 18:00, crea pisze:

    > Tzn jak monitorujesz?

    Na tyle na ile mogę zdalnie - czy rachunek zniknął z dostępu
    internetowego, czy przestałem móc się logować via net i tel - jeśli
    nadal mogę to dlaczego i czy mogę przez telefon na podstawie uprzednio
    rozwiązanej umowy otworzyć np. nowy rachunek...

    W Aliorze to fajnie wyglądało, przestałem móc się logować do internetu,
    ale logowanie do serwisu telefonicznego działa, połączyłem się z
    konsultantem, zapytałem czy jestem dla niej klientem zalogowanym z
    aktywną umową ramową, Pani po sprawdzeniu odparła:
    - "nie mogę udzielić panu żadnych informacji podczas rozmowy telefonicznej"
    - "ok, rozumiem zatem, że umowa ramowa została rozwiązana i dlatego nie
    ma pani formalnych podstaw do rozmów ze mną i przekazywania informacji"
    - "jest to jedna z możliwości"
    :-)))

  • 13. Data: 2011-08-22 20:08:13
    Od: "crea" <c...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

> [...]
    > dlatego
    > nie ma pani formalnych podstaw do rozmów ze mną i przekazywania
    > informacji" - "jest to jedna z możliwości"

    Nie mogę Panu udzielić informacji, bo Pana wypowiedzenie nie było
    całkiem skuteczne i teraz ma Pan częściowo zablokowany dostęp, ale
    oczywiście naliczamy
    opłaty. Zgodnie z regulaminem wystąpimy o spłatę dopiero jak przekroczy
    zadłużenie 50zł.
    :-))

  • 14. Data: 2011-08-25 16:03:52
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-19 13:35, pwz pisze:
    > Witam!
    >
    > Takie krótkie pytanko do BiSwK: kiedy mogę spodziewać się zamknięcia
    > konta Inteligo?(...)

    Już sobie (i dla potomności) sam odpowiadam: wymówienie dotarło do
    Inteligo 25.VII, dzisiaj 25.VIII mogę się jeszcze zalogować na konto,
    ale nie ma żadnych rachunków ani kart, a w historii operacji mam
    komunikat "Nie posiadasz żadnego rachunku, na którym mogłaby być
    wykonana wybrana operacja.(...)".
    Czyli rachunek zlikwidowany.
    Amen.
    pwz