  • Data: 2009-01-12 16:06:07
    Temat: zapadalnosc lokaty urodzinowej mBanku
    Od: cpr <cpr_@_pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam "lokatę urodzinową" w mBanku.
    Lokatę założyłem 15.10.2008 r.

    Termin zapadalności tej kolaty to w/g informacji o lokacie ze stron
    transkcyjnych mBanku - 15.01.2009 r. (N.B. tez jest tam wypisana data
    najblizszego naliczania odsetek 15-01-2009)

    W/g informacji telefonicznych z mLini pieniadze z lokaty pojawia sie
    na rachunku w mBanku (powiazanym z lokatą) o godzinie 24 w nocy z dnia
    15 na 16 stycznia 2009 r.

    W/g informacji pochodzących z wątku na forum mBanku
    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=858068&t=8
    57416&v=f&cat=0
    Pan m_jarosław z mEkipy odpowiadał na tym forum:
    "jezeli lokatę załozysz 15.10, odsetki beda naliczane za okres od
    15.10 do 14.01 i srodki pojawia; sie na rachunku w nocy z 14. na 15. o
    pólnocy."

    Jaka jest wiec prawda - trudno mi jest w tej sytuacji dociec. Może
    ktos z Was juz to rozwikłał ?

    Czy słuszne jest moje przypuszczenie, że przez cały dzień 15 stycznia
    2009 r pieniadze (wycofywane z nieodnawialnej lokaty na rachunek) będą
    nieoprocentowane (jesli przyjac wyjasnienia mLini) ?

    Pozdrawiam,

    -cpr