  • 1. Data: 2008-11-13 06:46:49
    Temat: zawieszenie KK
    Od: u...@y...com

    Witam
    Moja dziewczyna szaleje :(
    W tej chwili ma kredyt hipoteczny i dwie karty kredytowe (Citi i
    zwykła PKO), wszystko wykorzystane w 95%.
    Myslelismy żeby skonsolidować to wszystko ale w obecnej sytuacji jest
    nie uzasadnione ekonomicznie.
    I wpadłem na pomysł że może KK z PKO jakoś zwieść spłate lub obniżyć
    oprocentowanie w tej chwili jest na niej (20%)
    Moge prosić o jakieś sugestie??

  • 2. Data: 2008-11-13 07:20:49
    Temat: Re: zawieszenie KK
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    czasami kredyt z KK mozna rozbic na raty. Wprawdzie taka operacja wiaze sie
    z niewielka prowizja, ale jesli wiecej czasu zajmie Ci splata to
    oprocentowanie zdecydowanie nizsze. Sprawdz czy funkcje rat ma PKO - Citi
    bodaj tak.

  • 3. Data: 2008-11-13 07:23:24
    Od: Pan Papkin <p...@z...pl>

    u...@y...com pisze:
> [...]
    > I wpadłem na pomysł że może KK z PKO jakoś zwieść spłate lub obniżyć
    > oprocentowanie w tej chwili jest na niej (20%)

    Zmień dziewczynę na niezadłużoną.

    PP

  • 4. Data: 2008-11-13 07:51:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > z niewielka prowizja, ale jesli wiecej czasu zajmie Ci splata to
    > oprocentowanie zdecydowanie nizsze. Sprawdz czy funkcje rat ma PKO - Citi

    Citi ma taką funkcję, prowizji nie ma, a oprocentowanie nominalne to
    9,99 lub 11,99%

    to niewiele tańsze rozwiązanie niż korzystanie z kredytu kartowego

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-11-13 07:54:40
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Citi ma taką funkcję, prowizji nie ma, a oprocentowanie nominalne to 9,99
    > lub 11,99%
    >
    > to niewiele tańsze rozwiązanie niż korzystanie z kredytu kartowego

    a nominalnie ile masz na KK w Citi, iz uwazasz to niewiele tansze
    rozwiazanie?

  • 6. Data: 2008-11-13 09:13:09
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-13, u...@y...com <u...@y...com> wrote:

    [...]

    > Moja dziewczyna szaleje :(
    > W tej chwili ma kredyt hipoteczny i dwie karty kredytowe (Citi i
    > zwykła PKO), wszystko wykorzystane w 95%.

    1. Włożyć karty do szuflady, albo pociąć.
    2. Jak cię/ją stać to spłacić karty w GP i więcej nie używać
    3. Jak Cię/jej nie stać, to:
    - spłacić obie karty przynajmniej w zakresie minimalnym
    - i dodatkowo spłacić tyle ile się umie ponad minimum
    na jednej z nich

    Krok 3 powtarzać aż się spłaci całe zadłużenie z tej karty.
    Zamknąć kartę. Spłacić zadłużenie z karty drugiej tą samą
    metodą.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2008-11-13 09:20:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > a nominalnie ile masz na KK w Citi, iz uwazasz to niewiele tansze
    > rozwiazanie?

    niewiele tańsze, bo RRSO wynosi ok. 22% (+-1%), a oprocentowanie kredytu
    kartowego zaledwie kilka % więcej...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-11-13 15:36:56
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Wystąpić o kredyt odnawialny w rachunku, zwykle jest niżej oprocentowany niż karta
    kredytowa - lub podobnie o pozyczkę w rachunku,
    co bardziej mobilizuje do spłat (w pozyczce obowiazkowo spłacasz raty kapitałowe).
    Ale nie będzie to kolosalna oszczędność.
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2008-11-13 19:01:23
    Od: "Piotr.M" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a nominalnie ile masz na KK w Citi, iz uwazasz to niewiele tansze
    > rozwiazanie?

    normalnie na:
    silwer 2,08% /mc
    gold 2,05% /mc

    ale jaki problem zadzwonic i rozlozyc sobie na raty wtedy jst 11,49% ;-)
    przez pierwsze 6mc potem jakos 12 z groszem ;-)