  • 11. Data: 2009-11-06 18:02:11
    Temat: Re: zenada
    Od: "ML" <n...@i...pl>

    prezesa?

    ML

  • 12. Data: 2009-11-06 20:02:13
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Hazard hazardem ale Kopaczowa pokazala wczoraj klase sprzeciwiajac sie w
    sprawie szczepionek bandzie eurooszolomow i firmom farmaceutycznym. Jestem
    pelen podziwu dla tej Pani za ten ruch. Jako jedyna nie bala powiedziec sie
    prawdy. Kwestia czasu kiedy zrobia z niej wariatke albo pedofilke.

    D.

  • 13. Data: 2009-11-06 20:36:41
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pelen podziwu dla tej Pani za ten ruch. Jako jedyna nie bala powiedziec
    > sie prawdy. Kwestia czasu kiedy zrobia z niej wariatke albo pedofilke.

    V Dieter, myślałem ze sie nie odezwiesz w tym temacie, ale naprawdę szacun.

  • 14. Data: 2009-11-06 21:04:34
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 6 Lis, 21:36, "skippy" <a...@n...ma> wrote:

    > V Dieter, myślałem ze sie nie odezwiesz w tym temacie, ale naprawdę szacun.

    Właśnie to samo miałem napisać :)

  • 15. Data: 2009-11-06 21:44:34
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...

    > Właśnie to samo miałem napisać :)

    spakojna...

    Cud by był dopiero gdyby etatowy troll coś takiego napisał, ale czekam
    raczej aż zaspamuje o tym, że rząd chce wykończyć obywateli a szczególnie
    ludzi starszych i dlatego nie kupuje szczepionek czy coś podobnego w stylu
    swoich idoli czyli "ludzi myślących". Kto słuchał RM ten wie o co chodzi.

    Szkoda, że nie wiadomo jak z tym tematem faktycznie jest... gdyby był cień
    pewności, że to te szczepionki to nie placebo czyli hiperafera finansowa z
    ludźmi w rodzaju piechy, a faktycznie coś co może zaszkodzić to ja tam się
    zgadzam na zakup tych szczepionek z moich podatków dla wszystkich posłów,
    całej administracji prezydenta a nawet co tam! dla wszystkich urzędników :)
    chcą, niech biorą!!!

  • 16. Data: 2009-11-06 22:00:35
    Od: reptile <m...@g...com>

    Bedzie może potrzebna "komisja szczepionkowa" do "afery grypowej"

    Za Kaczyńskiego ptasia a za Tuska ... świńska

    ... wiecie co ... z nimi zrobić ? ;]

  • 17. Data: 2009-11-06 22:05:59
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "deq"

    > Szkoda, że nie wiadomo jak z tym tematem faktycznie jest...

    Wiadomo, prawda jest prosta.
    Ś.p. prof. Religa powiedział "ptasia grypa jest sprawą ptaków".
    I nie potrzeba mówić nic więcej o tej uniwersalnej prawdzie.

  • 18. Data: 2009-11-06 23:00:51
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "ML" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    >A Ziobro próbował udawać?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > ML
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    Ziobro nie jest był w komisji ds Blidy, ale Kempa, jego zastępca - już tak.
    Jakoś w tym przypadku Pis nie płakał nad sędziowaniem we własnej sprawie.
    Stąd już prowadzi prosty wniosek i jest on prawie taki sam, jak w tym
    przypadku - bowiem mozna czytac o "analizie akt spraw węglowych z
    ukierunkowaniem na nazwisko Blida" i skąd ta analiza była zlecona, a nic nie
    wiadomo o analogii dot. Sekuły i wałków z hazardem.
    Pomijając to wszystko opinia publiczna nie ma nic do gadania w tych
    sprawach, natomiast w jednej Pis a w drugiej PO okazały sie skuteczne, co
    obiektywnie jest cecha własciwa dla partii politycznej.

  • 19. Data: 2009-11-06 23:05:34
    Od: "skippy" <...@n...ma>

> [...]
    > sprawach, natomiast w jednej Pis a w drugiej PO okazały sie skuteczne, co
    > obiektywnie jest cecha własciwa dla partii politycznej.

    Rozumiem, że to info tez zostało wrzucone debilom żeby wyciagnęli wnioski,
    postarali sie myśleć a nie brać gotowa z tacy w mediach bądź newsach.
    Powyższą cytowaną odpowiedzią zdałem egzamin, czy też jest tu jakiś błąd
    logiczny (oprócz tego że jestem komuchem z WSI który wiadomo dlaczego
    prześladuje Jurka)?

  • 20. Data: 2009-11-07 01:14:36
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "deq"

    > Wiadomo, prawda jest prosta.
    > Ś.p. prof. Religa powiedział "ptasia grypa jest sprawą ptaków".
    > I nie potrzeba mówić nic więcej o tej uniwersalnej prawdzie.

    Religa Religą, ale bardziej polecam bardzo mądre słowa, jak zwykle zresztą
    Pana posła Janusza Palikota:
    "Rząd Niemiec kupił 50 mln szczepionek przeciw wirusowi grypy! Niestety
    obywatele nie chcą się szczepić! Nie wierzą! W Czechach jakaś amerykańska
    firma dostarczała szczepionki z żywym wirusem! Na Ukrainie ilość zgonów z
    powodu grypy jest mniejsza niż rok temu, ale ogłoszono epidemię. Trwa
    kampania i prezydent próbuje wystraszyć ludzi i przy tym oczernia
    Janukowycza, jako tego który sieje panikę.
    U nas Piecha i Balicki są gotowi pojechać do Lwowa i zarazić się, a
    następnie jeździć po kraju i zarażać innych, byle tylko wywołać kryzys!
    Obywatele, nie dajcie się ogłupiać! Szczepionka to gigantyczny przekręt!
    Grypy nie ma! Jest tylko kasa koncernów farmaceutycznych!I poruta opozycji!
    Dopóki nikt z PISu nie zachoruje to tylko blef! Na zdrowie. "
    http://palikot.blog.onet.pl/Nabici-w-szczepionke,2,I
    D393906803,n

    Oby więcej takich ludzi, bo ta od zdrowia.. (nie chce mi się wracać do
    Dietera bo nazwiska jej nie mogę zapamiętać) to ostatecznie ze strachu
    jakieś szczepionki kupi a gdyby było więcej takich ludzi jak Pan poseł
    Janusz Palikot to może:))

    niestety jak widać sporo ludzi jest otumanionych propagandą strachu i
    straszenia parszywych kaczek i tego oligarchy Tadka z Torunia.