eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważaćzmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważać
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!g4g2000hsf.googlegroups.com!not-for-mail
    From: t...@w...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: zmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważać
    Date: Sat, 11 Aug 2007 07:19:29 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 46
    Message-ID: <1...@g...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 83.5.148.112
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1186841969 13135 127.0.0.1 (11 Aug 2007 14:19:29 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Aug 2007 14:19:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.1.6)
    Gecko/20070725 Firefox/2.0.0.6,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: g4g2000hsf.googlegroups.com; posting-host=83.5.148.112;
    posting-account=ps2QrAMAAAA6_jCuRt2JEIpn5Otqf_w0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:422771
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Ostatnio przydarzyła mi się niemiła historia. Zgubiłem kartę haseł
    jednorazowych. Zgubioną anulowałem i chciałem aktywować nowa, ale nie
    było to możliwe bez posiadania starej. Zadzwoniłem do mlini.
    Oczywiscie jako zwykły użytkownik konta internetowego nie pamietałem
    hasła do mlini - po rozmowie z konsultantem i weryfikacji wielu danych
    zostałem poinformowany, ze rozpocznie się procedura oddzwaniania.
    Okazało się jednak, że numer, który miałem przypisany do konta w
    międzyczasie się zmienił i zostałem odesłany do oddziału - Mpunktu. W
    mpunkcie (Warszawa, ul.Grójecka 79) zostałem poinformowany, ze
    procedura zmiany numeru trwa 7 dni !!!. Od drugiego dnia dzwoniłem
    codziennie, żeby się dowiedzieć, czy zgłoszenie nie zostało już
    wprowadzone prosząc o informację, gdy już to zostanie dokonane
    (podobno nie ma takiej opcji, żeby sami powiadomili - sam musze
    dzwonić i się dowiadywać) .
    Od momentu zgubienia karty nie mam kontroli nad kontem (nie mam jak
    zmienić limitów, zrobić przelewów(oprócz zdefiniowanych) , nie mówiąc
    już o sprzedaży funduszy inwestycyjnych, które właśnie mocno spadaja).
    Nikt mi nie chciał pomóc w tej nietypowej sytuacji - nie ma żadnej
    awaryjnej szybszej ścieżki zmiany danych, nawet w tak ważnych
    sytuacjach. Zagrożenie, że zamknę konto lub przeleję całą kasę na inne
    konto spłynęło po wszystkich osobach, z którymi rozmawiałem (chyba z
    10 telefonów i 2 wizyty w oddziale) - oprócz ostatniej osoby, która
    obiecała wsparcie (mam nadzieje, że nie tylko duchowe).

    Do tamtego dnia miałem dobrą opinię o banku, ale od czasu, kiedy na
    tydzień lub więcej (nadal po 7 dniach nie dostałem dostępu) zostałem
    pozbawiony własnej kasy.

    Jeśli masz konto w mbanku to albo uważaj, żeby mieć wszystkie dane
    aktualne albo uciekaj do innego jak najszybciej. Przydaje się
    zdefiniowany przelew na inne konto, w takiej sytuacji jest ostatnią
    deską ratunku - bez tego byłbym załatwiony.

    Dam znać w następnym poście, kiedy mój problem wreszcie został
    rozwiązany (nadal czekam na dostęp do konta!!!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1