eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważaćzmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważać
  • Data: 2007-08-11 14:19:29
    Temat: zmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważać
    Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Ostatnio przydarzyła mi się niemiła historia. Zgubiłem kartę haseł
    jednorazowych. Zgubioną anulowałem i chciałem aktywować nowa, ale nie
    było to możliwe bez posiadania starej. Zadzwoniłem do mlini.
    Oczywiscie jako zwykły użytkownik konta internetowego nie pamietałem
    hasła do mlini - po rozmowie z konsultantem i weryfikacji wielu danych
    zostałem poinformowany, ze rozpocznie się procedura oddzwaniania.
    Okazało się jednak, że numer, który miałem przypisany do konta w
    międzyczasie się zmienił i zostałem odesłany do oddziału - Mpunktu. W
    mpunkcie (Warszawa, ul.Grójecka 79) zostałem poinformowany, ze
    procedura zmiany numeru trwa 7 dni !!!. Od drugiego dnia dzwoniłem
    codziennie, żeby się dowiedzieć, czy zgłoszenie nie zostało już
    wprowadzone prosząc o informację, gdy już to zostanie dokonane
    (podobno nie ma takiej opcji, żeby sami powiadomili - sam musze
    dzwonić i się dowiadywać) .
    Od momentu zgubienia karty nie mam kontroli nad kontem (nie mam jak
    zmienić limitów, zrobić przelewów(oprócz zdefiniowanych) , nie mówiąc
    już o sprzedaży funduszy inwestycyjnych, które właśnie mocno spadaja).
    Nikt mi nie chciał pomóc w tej nietypowej sytuacji - nie ma żadnej
    awaryjnej szybszej ścieżki zmiany danych, nawet w tak ważnych
    sytuacjach. Zagrożenie, że zamknę konto lub przeleję całą kasę na inne
    konto spłynęło po wszystkich osobach, z którymi rozmawiałem (chyba z
    10 telefonów i 2 wizyty w oddziale) - oprócz ostatniej osoby, która
    obiecała wsparcie (mam nadzieje, że nie tylko duchowe).

    Do tamtego dnia miałem dobrą opinię o banku, ale od czasu, kiedy na
    tydzień lub więcej (nadal po 7 dniach nie dostałem dostępu) zostałem
    pozbawiony własnej kasy.

    Jeśli masz konto w mbanku to albo uważaj, żeby mieć wszystkie dane
    aktualne albo uciekaj do innego jak najszybciej. Przydaje się
    zdefiniowany przelew na inne konto, w takiej sytuacji jest ostatnią
    deską ratunku - bez tego byłbym załatwiony.

    Dam znać w następnym poście, kiedy mój problem wreszcie został
    rozwiązany (nadal czekam na dostęp do konta!!!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1