  • 11. Data: 2009-01-28 18:17:10
    Temat: Re: zmiany w vwbanku
    Od: Forr <f...@i...pomin.pl>

    Curious pisze:

    > Chodziło mi o token do Plus Konta, za który trzeba zapłacić 36 pln, a
    > jest potrzebny nawet do przelewów między własnymi kontami w VWBank.
    > Poradzili, że token nie jest obowiązkowy i można przelewać przez telefon.

    Token jest jeden, nieważne czy masz plus czy e-direct.
    Do tej pory był bezpłatny do płatnego 5 PLN/mc e-direct, i płatny do
    bezpłatnego plus konta.
    Od 02.02 e-direct ma być free, więc jeśli zasady się nie zmienią to
    otwórz i plus i e-directa i korzystaj do woli.

    Bez tokena imo obsługa tego serwisu byłaby bez sensu, każdą operację
    trzeba potwierdzać 'podpisem' złożonym ze stałego hasła+odczyt tokena.

    pozdr

  • 12. Data: 2009-01-29 09:59:22
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Curious pisze:
    > Chodziło mi o token do Plus Konta, za który trzeba zapłacić 36 pln, a
    > jest potrzebny nawet do przelewów między własnymi kontami w VWBank.
    Zakładasz konto e-direct darmowe i z darmowym tokenem, do tego możesz
    mieć jeszcze Plus Konto albo Plus Konto Biznes. Tokenu tego używasz do
    transakcji z wszystkich rachunków, do których masz pełnomocnictwo lub
    jesteś ich (współ)właścicielem.

    Ja mam obecnie Plus Konto, Plus Konto Biznes i mam pełnomocnictwo do
    kilku innych rachunków. Do obsługi tych wszystkich rachunków służy jeden
    token. Zapewniono mnie, że jak założę e-direct to podepną posiadany
    obecnie przeze mnie token do e-direct i nie będę nic za niego płacił...

  • 13. Data: 2009-01-29 10:07:12
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Użytkownik "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zapewniono mnie, że jak założę e-direct to podepną posiadany obecnie
    > przeze mnie token do e-direct i nie będę nic za niego płacił...

    Dzieki za wszystkie informacje. Bank je potwierdza, wiec chyba wypelnie
    kolejny wniosek... :)

  • 14. Data: 2009-01-30 18:59:52
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Konto e-direct bezpłatne!
    >
    > "Od 2 lutego 2009 opłata za prowadzenie Konta e-direct w Pakiecie Standard
    > wyniesie 0 PLN!

    A za prowadzenie konta w dniu 1 lutego potrącą 5 PLN?