  • 11. Data: 2007-07-21 13:28:32
    Temat: Re: znowu VWBankDirect
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > No i gdzie ta wygoda (pisalem ze nie mam dostepu do Windows).
    >
    > TA

    A tu, to zapomnialem, ze tez jestes linuxiarzem.
    No coz, ja jedna z kart mam calkiem bez obslugi z netu - jesli polbankowa
    traktowalbys jako awaryjna wylacznie na wyjazdy....

  • 12. Data: 2007-07-21 13:59:28
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > A gdzie ja znajde szczegoly tego ubezpieczenia?
    > Najbardziej intersuje mnie OC i turystyczne, ale nie moge znalezc
    > szczegolow na ich stronie. Jedynie wartosci polis.

    Może tu:
    http://www.vwbankdirect.pl/obrazy/srebrny_ubezp_klie
    nciVWB.pdf

    Darek

  • 13. Data: 2007-07-21 14:42:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f7t1m0$b3s$1@inews.gazeta.pl>,
    "Krzysztofsf " <k...@g...pl> wrote:

    > A tu, to zapomnialem, ze tez jestes linuxiarzem.
    > No coz, ja jedna z kart mam calkiem bez obslugi z netu - jesli polbankowa
    > traktowalbys jako awaryjna wylacznie na wyjazdy....

    Nie czytasz uwaznie.

    Po pierwsze nie jestem linuxiarzem. Pisalem to juz. Przyjmij do
    wiadomosci procz windowsa xp i linuxow sa i inne systemy operacyjne.

    Po drugie - ja juz mam kilka kart. Myslalem o ewentualnej zmianie na
    LEPSZE. To wszytsko napisalem.

    TA

  • 14. Data: 2007-07-21 14:50:15
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f7t3gi$61p$1@news.onet.pl>, "Darek" <n...@p...maila.pl>
    wrote:

    > Może tu:
    > http://www.vwbankdirect.pl/obrazy/srebrny_ubezp_klie
    nciVWB.pdf

    O, dzieki. Chyba sie zdecyduje.

    TA

  • 15. Data: 2007-07-21 15:04:19
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Nie wiem co tam chwalisz. Ja od kilkunastu lat swiadomie nie uzywam
    > Windowsa. Ani w pracy ani w domu. Czy w zwiazku tym mam kupic osobny
    > komputer tylko do obslugi POLBANKu?

    To jest grupowy troll, więc raczej nie ma co wdawać się w polemikę.
    Poszukaj w archiwum hint: jkolina

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 16. Data: 2007-07-21 15:06:03
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > To jest grupowy troll, więc raczej nie ma co wdawać się w polemikę.
    > Poszukaj w archiwum hint: jkolina

    Przeszukałem, i opinie raczej ma wyważone i pomocne

    Karol Kuliński

  • 17. Data: 2007-07-21 16:57:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    Karoll pisze:

    > Przeszukałem, i opinie raczej ma wyważone i pomocne
    >
    > Karol Kuliński

    Jak na moje oko, oprócz innych chorób psychicznych, na 100% schizofrenia.

    --
    pete

  • 18. Data: 2007-07-21 18:27:09
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > In article <f7t1m0$b3s$1@inews.gazeta.pl>,
    > "Krzysztofsf " <k...@g...pl> wrote:

    > Po pierwsze nie jestem linuxiarzem. Pisalem to juz. Przyjmij do
    > wiadomosci procz windowsa xp i linuxow sa i inne systemy operacyjne.

    ok

    > Po drugie - ja juz mam kilka kart. Myslalem o ewentualnej zmianie na
    > LEPSZE. To wszytsko napisalem.
    >
    > TA

    Przypomnialem sobie, ze ktos pisal. ze w Polbanku nie mozna dokonywac transakcji
    (problem z instalacja certyfikatow) ale przegladac, spod linuxa.
    jesli chodzi o karte, z ktorej nie robimy przelewow i nie splacamy jej z konta w
    polbanku - moze to okazac sie wystarczajaca funkcjonalnoscia.

    Jesli chodzi o zmiane na LEPSZE, nie wydaje mi sie, zeby karta debetowa za 60 zl
    rocznie byla taka zmiana.

  • 19. Data: 2007-07-21 19:44:13
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f7tj5t$erp$1@inews.gazeta.pl>,
    "Krzysztofsf " <k...@g...pl> wrote:

    > ok

    > Przypomnialem sobie, ze ktos pisal. ze w Polbanku nie mozna dokonywac
    > transakcji
    > (problem z instalacja certyfikatow) ale przegladac, spod linuxa.

    Nie mozna spod zadnych innych niz windows xp (podobno nawet z vista nie
    dziala). Ile razy trzeba ci pisac?

    > Jesli chodzi o zmiane na LEPSZE, nie wydaje mi sie, zeby karta debetowa za 60
    > zl
    > rocznie byla taka zmiana.

    Ale ta karta jest wypukla (nietypowe jak na debetowa). I oprocz tego
    daje jakies ubezpieczenie.

    TA

  • 20. Data: 2007-07-21 19:48:57
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Nie mozna spod zadnych innych niz windows xp (podobno nawet z vista nie
    > dziala). Ile razy trzeba ci pisac?

    To by było dość dziwne, gdyby nie działało z Vistą. Niestety nie mam tam
    rachunku aby sprawdzić.

    marekz