  • 21. Data: 2007-07-21 19:58:19
    Temat: Re: znowu VWBankDirect
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    MarekZ <m...@t...irc.pl> napisał(a):

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > To by było dość dziwne, gdyby nie działało z Vistą. Niestety nie mam tam
    > rachunku aby sprawdzić.
    >
    > marekz
    wystarczy przeczytac info na ich stronach - sami to podaja

  • 22. Data: 2007-07-21 20:07:09
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > Nie mozna spod zadnych innych niz windows xp (podobno nawet z vista nie
    > dziala). Ile razy trzeba ci pisac?

    Cytuje za jednym z przedpiscow z watku o polbanku:

    "No a teraz minusy, czyli tak zwana łyżeczka dzięgciu, które mnie
    osobiście najbardziej bolą. O ile samo konto działa poprawnie pod
    Linuxem z Firefox/Opera to niestety, ale uzyskanie certyfikatu jak na
    razie mi się nie udało. Kombinowałem tylko chwilkę a nie mam żadnego
    Windowsa pod ręką, żeby sprawdzić jak jest w Windows z Firefox/Opera,
    ale tak jak w pierwszym poście coś mi się wydaje, że jest to
    IE-olny-Windows (obym się mylił!) - dlatego też w moim przypadku
    stanowić to może poważny problem niestety, bo nie będę sobie kupował
    Windowsa, żeby przelew zrobić ;)"

    > Ale ta karta jest wypukla (nietypowe jak na debetowa). I oprocz tego
    > daje jakies ubezpieczenie.

    Masz dostep do tego samego konta, do tych samych pieniedzy - i tyle.
    Twoje pieniadze, twoje konto - jedni lubia blondynki, a inni lyse.

    Przypomnialem sobie o teoretycznie lepszym produkcie (KK dajace dostep,do innych
    pieniedzy niz z konta na podobnych warunkach przeliczeniowych) to wspomnialem.

    Jesli bank nie daje ci tej karty debetowej gratis, tylko kasuje dodatkowo za
    kolejny kanal dostepowy do tego samego konta, to ja wybral bym zainwestowanie
    oplaty w inny produkt, zeby wszysko nie wisialo mi przypisane do jedengo konta w
    jednym banku.

  • 23. Data: 2007-07-22 11:51:41
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 21 Jul 2007 01:02:39 +0200, w
    <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world napisał(-a):

    > Witam,
    > Malo tu sie jakos slyszy o VW. Szkoda, w sumie jestem zadowolonym
    > klientem. Co prawda ich interface na www dziala toporniej niz mbankowy
    > (tez multiplatformowe), ale ich infolinia jest o niebo lepsza.

    Wiesz, jak będziesz miał dostęp via GPRS to docenisz rozwijane pole w VW
    zamiast 300kB listy w mBanku :). Generalnie to mi się podoba w VWB przy
    zlecaniu przelewów, że nie trzeba wertować kolejnych ekranów z odbiorcami.