  • 1. Data: 2007-05-03 10:24:01
    Temat: 4,01% w CHF
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Witam,

    Taką dostałem ofertę na kredyt hipo w chf. żenada, co?

    pozdr

  • 2. Data: 2007-05-03 10:28:32
    Temat: Re: 4,01% w CHF
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-05-03 12:24, o`rety stwierdził, że:
    > Witam,
    >
    > Taką dostałem ofertę na kredyt hipo w chf. żenada, co?

    Żenada jak nic. Przy kredycie na 10000000 CHF i wkładzie własnym 98%
    mogłeś wynegocjować lepsze warunki.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2007-05-03 10:50:38
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Ale co to jest te 4,01%: RRSO (byłoby nieźle), czy marża z Liborem bez innych
    cudów??
    JaC

  • 4. Data: 2007-05-03 14:05:13
    Od: Kudlaty <n...@n...pl>

    On Thu, 03 May 2007 12:24:01 +0200, o`rety <o`rety@pl.pl> wrote:

    >Witam,
    >
    >Taką dostałem ofertę na kredyt hipo w chf. żenada, co?

    Idz do KB dostaniesz 3,3%

  • 5. Data: 2007-05-03 18:58:20
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Taką dostałem ofertę na kredyt hipo w chf. żenada, co?

    Zawsze możesz zrezygnować, co?

    Darek

  • 6. Data: 2007-05-04 08:06:50
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości
    > Taką dostałem ofertę na kredyt hipo w chf. żenada, co?

    Jak na Twoje warunki to dobra oferta.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 7. Data: 2007-05-05 08:06:25
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik gg napisał:
    > Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości

    > Jak na Twoje warunki to dobra oferta.

    50/50 przy wart. nieruchomosci 100kPLN? ta oferta jest kiepska przy
    każdych warunkach.

    pozdr

  • 8. Data: 2007-05-17 14:41:12
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Kredytbank ( KB ) oferuje w CHF:
    25 lat oddzial, dluzsze do centrali)
    marza 1,05% (oddzial, nizej centrala ale twardzi i nie dali sie negocjowac nizej)
    prowizja 0 (Zero)
    plus ubezpieczenie do czasu hipoteki 0,07% miesiecznie (czyli 0,84% rocznie)
    za wklad wlasny akurat nie doliczyli (odpowiednie LTV w okolicach 0,65)
    juz w tej cenie kredytu ubezpieczenie grupowe na zycie do kwoty 350 tys. zl (taka
    maja umowe z Warta)
    karencja rynek pierwotny jak zwykle cos okolo 1,5 - 2 lat (chyba niestandardowo, bo
    bankówka puscila bez i musiala potem
    zmieniac).
    Spread, hmmm, dzis tabela popoludniowa akurat widelki wieksze o cale dwa grosze od
    porannej. Wiecie moze, czy biora dla
    dewiz czy dla pieniedzy?

    Nordea i DB potrafia dac 0,80-0,85% marzy, dodatkowo na plus w Nordea lepszy spread i
    jeszcze mozna negocjowac kurs
    PLN/CHF w dniu wyplaty transzy.
    JaC