  • 1. Data: 2007-05-02 16:44:47
    Temat: Może głupie - pytanie
    Od: "fatrix" <f...@p...neostrada.plWYTNIJ_TO!!!>

    Witam,

    Czy konta Inteligo i PKO Inteligo to to samo??

    Planuje założyć Inteligo, ale teraz to jużnie wiem o co biega;)

    fatrix

  • 2. Data: 2007-05-02 16:47:18
    Temat: Re: Może głupie - pytanie
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Dnia Wed, 2 May 2007 18:44:47 +0200, fatrix napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Czy konta Inteligo i PKO Inteligo to to samo??
    >
    > Planuje założyć Inteligo, ale teraz to jużnie wiem o co biega;)

    Nie. Inteligo to konto internetowe prowadzone przez PKO Bank Polski.
    PKO Inteligo to po prostu dostęp internetowy dla kont prowadzonych przez
    tradycyjne oddziały PKO BP, dodatkowo płatne.
    Temat był wiele razy poruszany, więc warto było zacząć od archiwum.

    --
    Pozdrawiam,
    Karol

  • 3. Data: 2007-05-02 16:49:34
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "fatrix" <f...@p...neostrada.plWYTNIJ_TO!!!> writes:

    > Czy konta Inteligo i PKO Inteligo to to samo??

    Nie ma czegos takiego jak "konto PKO Inteligo".

    Sa dwa produkty, tego samego banku zreszta.

    1. Konto Inteligo. www.inteligo.pl
    2. Superkonto (takie tradycyjne, w oddziale, z czlowiekiem, papierkiem
    itd) www.pkobp.pl, a do niego _usluga dostepu elektronicznego_ zwana
    "PKO Inteligo".

    MJ

  • 4. Data: 2007-05-02 16:56:24
    Od: "Janina WALLA" <w...@w...pl>

    > Planuje założyć Inteligo, ale teraz to jużnie wiem o co biega;)

    Tu na grupie jako pierwsze konto generalnie doradzamy vwbankdirect.pl
    Dużo lepsze i tańsze

    Walla

  • 5. Data: 2007-05-02 16:59:39
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Michal Jankowski napisał(a):

> [...]
    >
    > 1. Konto Inteligo. www.inteligo.pl
    > 2. Superkonto (takie tradycyjne, w oddziale, z czlowiekiem, papierkiem

    Przy czym www.inteligo.pl jest niejako "wirtualnym odzialem
    odmiejscowionym" no i ta dwoistosc ma korzenie historyczne kiedy
    Inteligo bylo innym bankiem

  • 6. Data: 2007-05-02 18:08:43
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 02 May 2007 18:49:34 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

> [...]
    >
    > 1. Konto Inteligo. www.inteligo.pl
    > 2. Superkonto (takie tradycyjne, w oddziale, z czlowiekiem, papierkiem

    Jest to zgodne z tradycją tego banku.
    Bo najpierw zrobili klientom wodę z mózgu tworząc PKO i Pekao, a gdy po
    latach klienci już zaczęli łapać, ze PeKaO to nie to samo co Pekao, to w
    celu zwiększania entropii układu wprowadzili Konto Inteligo oraz PKO
    Inteligo.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2007-05-02 18:16:52
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Chris napisał(a):

> [...]
    > latach klienci już zaczęli łapać, ze PeKaO to nie to samo co Pekao, to w
    > celu zwiększania entropii układu wprowadzili Konto Inteligo oraz PKO

    O e-PKO zapomnial ? Pozatym to Pekao to wlasnie kiedys PeKaO było i
    zajmowalo sie kontami walutowymi.

  • 8. Data: 2007-05-02 18:22:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 May 2007 20:08:43 +0200,
    osoba podpisana: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    napisała:
    [....ciach bzdety ....]
    Bredzisz.

    KJ

    Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.
    -- Mike Coleman

  • 9. Data: 2007-05-02 19:04:35
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 2 May 2007 18:22:45 +0000 (UTC), Kamil Jońca napisał(a):

    > [....ciach bzdety ....]
    > Bredzisz.

    A cos bardziej konkretnie?

    --

    Krzysztof

  • 10. Data: 2007-05-02 19:17:25
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 02 May 2007 20:16:52 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > O e-PKO zapomnial ?

    Nie, nie zapomniał, ale nie pisał, bo nie miał nic przeciwko tej nazwie.
    Identyfikowała bank i jego usługę w sposób dość jednoznaczny, w
    odróżnieniu od obecnych nazw.

    > Pozatym to Pekao to wlasnie kiedys PeKaO było i
    > zajmowalo sie kontami walutowymi.

    I to jest właśnie główny wyróżnik.
    Ponieważ nazwy obu banków wymawia się identycznie, to zawsze rozmówcę
    trzeba dodatkowo pytać, który z nich naprawdę miał na myśli.
    Ot, taka polska specyfika.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof