  • 1. Data: 2007-05-03 11:35:28
    Temat: Kredyt 100% a zaliczka przy umowie przedwstepnej
    Od: "P.B." <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    chce wziac kredyt hipoteczny na 100% wartosci nieruchomosci. Jednak wniosek o
    kredyt moge zlozyc dopiero po zawarciu umowy przedwstepnej, a z kolei
    sprzedajacy koniecznie chce 10% zaliczki przy podpisaniu tejze umowy.
    Czy w tym wypadku, jesli wplace te 10% przy umowie przedwstepnej a nastepnie
    bank udzieli mi kredytu, to czy bank "odda" mi kwote zaliczki? Jesli mi by jej
    nie "oddal", to faktycznie bylby to kredyt 90% a nie 100%.

    Pozdrawiam,
    P.B.

  • 2. Data: 2007-05-03 11:49:51
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    > nie "oddal", to faktycznie bylby to kredyt 90% a nie 100%.

    nie wiem czy wszystkie ale mbank i multi oddają, nazwya się to
    refinansowanie poniesionych nakładów

    --
    pozdr
    Marek