  • 11. Data: 2006-03-17 09:51:30
    Temat: Re: Agencja PKO a INTELIGO i onlajnowosc
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mlody Book" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dvds81$g6q$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > to jest z tą online'owością - na 100% nie zobaczą w oddziale lub agencji
    > jaki jest stan konta Inteligo, ale o tych danych osobowych, znanych
    > nawet w placówkach, w których dana osoba nigdy nie była (przynajmniej
    > tak twierdzi) już nieraz słyszałem. I kminię sobie, że może jest
    > odwrotnie - może to Ty przelałeś kasę do PKO, a ichni system
    > 'zapamiętał' dane nadawcy przelewu, i kiedy byłeś ostatnio w agencji,
    > 'wyskoczyły' na ekran z bufora :)
    >
    > P.S. Tylko nie bijcie, bo to ślepy strzał był, po prostu też mnie to
    > zastanawia, chyba sam to kiedyś przetestuję ;)

    To akurat jest dosc proste - te dane sa przechowywane w oddziale wiodacym i
    te placowki ktore maja do niego dostep maja tez dane wlasciciela rachunku
    jesli w ktorejkolwiek z nich ten numer byl uzyty.
    Kiedys w regionie byl oddzial o nazwie "Oddzial Centrum", ale teraz nazwy
    takiej chyba nie ma.
    Ale tak czy tak jest to tylko dostep do danych adresowych a nie dostep do
    konta.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 12. Data: 2006-03-17 11:10:11
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    Slawek Kos napisał(a):
> [...]
    > jesli w ktorejkolwiek z nich ten numer byl uzyty.
    > Kiedys w regionie byl oddzial o nazwie "Oddzial Centrum", ale teraz nazwy

    Ale jest Zorba, która robi za taki oddział centralny :)

    > Ale tak czy tak jest to tylko dostep do danych adresowych a nie dostep do
    > konta.

    To było dla mnie jasne cały czas.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 13. Data: 2006-03-17 12:34:27
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Ale jest Zorba, która robi za taki oddział centralny :)

    Gdyby Zorba (o ile to akurat o nia chodzi...) pelnila wszystkie funkcje
    systemu centralnego to PKO BP uniknelaby sporych wydatkow...;-)
    Wlasnie o to chodzi ze te dane nie sa dostepne w calej Polsce tylko w
    okregach albo i nie w calych okregach...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 14. Data: 2006-03-17 12:37:29
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Ale jest Zorba, która robi za taki oddział centralny :)
    > To było dla mnie jasne cały czas.

    Tu nie byłbym taki pewny. Zamykając rachunek w Inteligo starałem się o limit
    debetowy na Superkoncie otwartym dwa miesiące wcześniej. Były opory -jest
    pan nowym klientem, może za miesiąc lub dwa przeanalizujemy tę kwetię ale
    gdy tylko wspomniałem o posiadanym limicie w Inteligo poproszono o mój
    PESEL. W tri miga sprawdzili na monitorze moją historię w Inteligo i
    usłyszałem.....poprawnie wykorzystywany, u nas maksymalny limit to 1000 zł,
    czy to panu wystarczy? Po chwili miałem go wklepanego. Z danych adresowych z
    całą pewnością nie mogli wywnioskować nawet wysokości przyznanego limitu w
    Inteligo. Przy wpłatach na Inteligo nie raz pytałem się o dostępne środki i
    zawsze uzyskiwałem odpowiedż. Może Zorba nie księguje na Inteligo, ale
    Inteligo ma jakieś 'spięcie' z Zorbą.

  • 15. Data: 2006-03-21 14:47:59
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    Slawek Kos napisał(a):
> [...]
    > Wlasnie o to chodzi ze te dane nie sa dostepne w calej Polsce tylko w
    > okregach albo i nie w calych okregach...

    Zorba nie pełni i nie będzie systemem zintegrowanym - w jedną całość
    spina poszczególne, jak słusznie powiedziałeś - regionalne Zorby, Cesar,
    jednak przepływ danych między poszczególnymi oddziałami do oddziałów z
    Zorbą i dalej do Cesara nie jest online'owy. PKO już jakiś czas temu
    zapowiadał zastąpienie obecnego systemu w pełni zintegrowanym i jak
    wynika z ich strony http://tinyurl.com/o9poz pracują nad jego
    wdrożeniem. Pozdrawiam.

  • 16. Data: 2006-03-23 11:57:19
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > To akurat jest dosc proste - te dane sa przechowywane w oddziale wiodacym
    > te placowki ktore maja do niego dostep maja tez dane wlasciciela rachunku
    > jesli w ktorejkolwiek z nich ten numer byl uzyty.

    Dzisiaj wplacalem pieniadze na konto Inteligo po raz pierwszy w swoim zyciu
    w Agencji PKO.
    Numer rachunku Inteligo (konto osobiste, rachunek dodatkowy) byc moze
    uzywany byl wczesniej tylko w systemie PKO Inteligo do przelewow z
    Superkonta.
    Monitor byl tak ustawiony, ze wszystko bylo widac. Natychmiast po wklepaniu
    numeru rachunku (i chyba kwoty wplaty) w dolnej czesci ekranu pojawilo sie
    moje nazwisko i adres zameldowania.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)