  • Data: 2008-12-02 11:44:29
    Temat: Alior - KPINA c.d.
    Od: " autor" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wlasnie doszla przesylka, probowal sie kurier dostac do mnie wczoraj po godz
    19, ale zostal odprawiony z kwitkiem, dzieki przyjsciu o tej porze osoby ktore
    nie mialy prawa sie dowiedziec o tym co i gdzie che otworzyc, juz wiedza.
    Genialne poprostu, dyskrecja przede wszystkim.

    Przesylka DPD standardowa, nie ma wyszczegolnionych godzin na przesylce, takze
    nie otrzymanie przeze mnie jej w terminie (jak sie ze mna umawial pracownik
    alior banku) w godz 12-16 w piatek jest z winy banku nie kuriera jak
    sugerowaly osoby zwiazane z tym bankiem na grupie.

    Druga sprawa co mnie drazni, to znow brak koperty (jak w mbanku, eurobanku i
    multibanku) na umowy (w milenium, toyota, inteloigo, ing daja, w wbk ladna
    ksiazeczke :-) ) - to na marginesie

    i trzecia sprawa, na umowie rora przy "lokata nocna" (parametry rachunku) mam
    wpisane NIE (mimo iz mialo byc z lokata nocna) , czy to sie da zmieniac z
    poziomu elektronicznego systemu, czy kolejny wal jak w przpadku kk i darmowych
    przelewow?