  • 61. Data: 2011-01-10 22:57:36
    Temat: Re: Alior RIP
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-01-10 00:00, "Michał K." pisze:

    > Kredytowe idą offline dość często, debetowa wypukła idzie offline przy
    > PayPass, przy transakcjach stykowych zdarzyło mi się raz.

    Aj ripit - zapłać PayPassem w Żabce, będziesz miał autoryzację on-line.
    PayPass nie implikuje braku autoryzacji.

  • 62. Data: 2011-01-10 22:59:25
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-01-09 21:48, witrak() pisze:

    > A to dobre ! Cena dla rachunku osobistego (standard) w VW jest 0.
    > To stosunek jakości do ceny jaki mamy ?

    Czekaj. Sugerujesz, że jak coś jest za darmo, to nie możesz wymagać jakości?

  • 63. Data: 2011-01-11 11:18:58
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Czekaj. Sugerujesz, że jak coś jest za darmo, to nie możesz
    > wymagać jakości?
    Sugeruję, że autor popełnił błąd porównując nieporównywalne.
    Bo albo trzeba tę funkcję (korzyści) jakoś uciąglić w zerze, albo
    nie porównywać banków , które mają jakieś stałe koszty, z tymi
    które ich nie mają, jasno stwierdzając, że jeśli idzie o korzyści
    mierzone stosunkiem jakości do ceny, to te drugie są poza
    konkurencją dla tych pierwszych.

    witrak()

  • 64. Data: 2011-01-11 22:00:26
    Od: "Michał K." <n...@n...org>

    W dniu 2011-01-10 23:57, Wojciech Nawara pisze:

    > Aj ripit - zapłać PayPassem w Żabce, będziesz miał autoryzację on-line.
    > PayPass nie implikuje braku autoryzacji.

    No to jest oczywiste- użyłem skrótu myślowego, porównując debetówkę
    Aliora z Paypassem np. z mbankowymi zwykłymi paypassami. Idzie offline
    rzecz jasna tam, gdzie mu terminal pozwala.

    Michał

  • 65. Data: 2011-01-14 18:45:22
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-01-10 00:08, "Michał K." pisze:

    > To nieskończenie wiele więcej niż 0% w zdecydowanej większości innych
    > banków. Na palcach jednej ręki można policzyć banki które mają
    > oprocentowany ROR (cały czas jesteśmy w Polsce rzecz jasna, bo co do
    > innych krajów ciężko mi się wypowiedzieć).
    > - Alior
    > - Eurobank
    > - Raiffeisen (na pewno premium, ale czy zwykły też)
    > - Toyota
    > - ???

    I Meritum (choć nie bezwarunkowo).