  • 51. Data: 2011-01-09 23:39:03
    Temat: Re: Alior RIP
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Ra" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:igd74e$k4r$1@news.net.icm.edu.pl...

    > no tak ale na bezpłatnym koncie i dopłatach do kk nie da daleko ujechać
    > Dla mnie było jasne od początku że żaden fundusz nie będzie dopłacał przez
    > lata to interesu żeby wyjść na 0, podobnie z bankami pana Czarneckiego.
    > Każdy kto inwestuje prywatną kasę chce możliwe szybko mnie zwrot, to
    > naturalna rzecz
    > na dłuższe czekanie to mógł sobie pozwolić mbank

    Cos mieszasz, bo wlasnie GO oferuje chyba max oprocentowanie na
    krotkoterminowych lokatach i chyba przez ostatnie lata w depozytach-% Getin
    byl w czolowce. Na czyms zarabiac musi a to, ze strzyze barany, ktorym
    udziela kredyty, to juz inna sprawa i mnie jako depozytariusza zbytnio nie
    interesuje.

  • 52. Data: 2011-01-10 00:00:22
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > byl w czolowce. Na czyms zarabiac musi a to, ze strzyze barany, ktorym
    > udziela kredyty, to juz inna sprawa i mnie jako depozytariusza zbytnio nie

    Genin/OF mnie przyznam zastanawia, co oni robą z tą górą kasy, którą ściągają
    tak drogo z rynku. Jakoś tak Genin nie kojarzy mi się z bankiem, w którym
    naród masowo bierze kredyty.

  • 53. Data: 2011-01-10 01:20:07
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 00:00:22 +0000 (UTC), Tomasz Opalski napisał(a):

    > Genin/OF mnie przyznam zastanawia, co oni robą z tą górą kasy, którą ściągają
    > tak drogo z rynku. Jakoś tak Genin nie kojarzy mi się z bankiem, w którym
    > naród masowo bierze kredyty.

    Przypomnij sobie DomBank - taki hipoteczny Provident.

    Podczas fuzji pewnie tylko nazwę zmienili :)
    Ale przyznam, że nie znam ich aktualnych warunków.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 54. Data: 2011-01-10 07:50:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 09 Jan 2011 21:48:23 +0100, witrak() napisał(a):

    > A to dobre ! Cena dla rachunku osobistego (standard) w VW jest 0. To
    > stosunek jakości do ceny jaki mamy ?

    Jak wypłacasz z bankomatu mniej niż 400 pln jednorazowo to naliczana jest
    opłata, więc to nie zawsze jest zero.

    --
    xbartx

  • 55. Data: 2011-01-10 08:06:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 09 Jan 2011 19:14:14 +0100, Simple Man napisał(a):

    > Przecież pisałem :
    > - zmniejszenie % lokaty nocnej,

    Skoro stopy procentowe poszły w dół to i oprocentowanie rachunków,
    zresztą nie tylko w Aliorze. Myślę, że o pogorszeniu można by mówić jakby
    stopy poszły w górę i w innych bankach idzie w górę a Alior
    oprocentowanie swojej lokaty nocnej obniża.

    > - zmniejszenie cashback dla KK (jak zamienisz jedną kartę na inną to też
    > tracisz początkowe warunki),

    A co w tym dziwnego, że jak zmieniasz jedną kartę na inną to się
    zmieniają warunki?

    > a jednocześnie oferowane dodatki są
    > nieskuteczne (w moim przypadku bank stwierdził, że jak mi wywaliło
    > instalację elektryczną z błyskiem i eksplozją żarówek to nie jest to
    > nagły przypadek, bo za taki uznają jedynie uderzenie pioruna), -

    To chyba raczej nie bank stwierdził, tylko firma z ubezpieczeniowa z
    która zawarł umowę. Skoro masz ubezpieczenie tylko od uderzenia pioruna a
    tego nie było, bo poszła jakaś szpila z sieci operatora energetycznego,
    to o co do banku masz pretensję? Że nie zapoznałeś się dokładnie z OWU?

    --
    xbartx

  • 56. Data: 2011-01-10 08:13:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 00:05:26 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Czepiam się, ale korzysta z "oferty promocyjnej" ;)
    >
    > Dzisiaj niestety nie ma lekko - brak jednego drzewa z wisienkami,
    > trzeba
    > skubać z każdego krzaczka po trochę.

    Ok to może i ja źle napisałem, więc poprawię. Nie można mieć pretensji do
    banku o to, że się jego oferta pogorszyła, bo czasowa "oferta promocyjna"
    banku się skończyła.

    --
    xbartx

  • 57. Data: 2011-01-10 08:33:30
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > ściągają
    > tak drogo z rynku. Jakoś tak Genin nie kojarzy mi się z bankiem, w którym

    Jak CHF sie umacnia to kredyty im 'puchna' nawet bez udzielania swiezych,
    chyba to jest glowna przyczyna zbierania depozytow. Pamietam, ze przed
    kryzysem 2008 jak publikowali rozne dane, to wynikalo z nich, ze maja wiecej
    kredytow niz depozytow, potem sie juz to odwracalo. Kryzys odcial ich od
    finansowania z zewnatrz, inne banki zeszta chyba tez maja problemy z
    pozyczaniem na zewnatrz Polski, ale maja centrale na zachodzie, wiec moga
    pewnie uzyskac jakies pozyczki od banku 'matki'. Stopa NBP jest 3,5% a
    depozyty na 4-5%, czyli sytuacja jest daleka od tego co bylo przed kryzysem,
    kiedy oferty bankow na depozytach przewaznie byly nizsze niz stopy
    centralne.

  • 58. Data: 2011-01-10 08:57:16
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    xbartx wrote:

    > Jak wypłacasz z bankomatu mniej niż 400 pln jednorazowo to naliczana jest
    > opłata, więc to nie zawsze jest zero.

    Oczywiście!
    A jak zrobisz debet, to w każdym banku zapłacisz karne odsetki, z
    czego podobnie "oczywiście" wynika, że nigdzie nie jest za darmo ;-)
    Tak ?

    witrak()

  • 59. Data: 2011-01-10 09:00:54
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    "Michał K." wrote:
    > W dniu 2011-01-09 15:14, Krzysztof pisze:
    > Chcąc mieć jednak chociażby rozsądną KK
    > czy dostęp do walut MBank już nie daje rady... :(

    Chcąc mieć dzieci mBank też nie daje rady...

    Podobnie jak Michał K., który jednak tylko "chcąc pisać
    gramatycznie nie daje rady"

    Pozdr.

    witrak()

  • 60. Data: 2011-01-10 20:22:36
    Od: "Michał K." <n...@n...org>

    W dniu 2011-01-10 10:00, witrak() pisze:

    > Chcąc mieć dzieci mBank też nie daje rady...
    >
    > Podobnie jak Michał K., który jednak tylko "chcąc pisać
    > gramatycznie nie daje rady"

    <rotfl>

    Punkt dla Ciebie :) Popełniłem tzw. "szkolny" bład. Mea culpa.

    Michał