  • 11. Data: 2012-07-06 14:40:24
    Temat: Re: Alior Sync 5% CB
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    U mnie nie ma premi za Płacę z Alior Sync z 29.07, ale z 28.07 jest.
    Poczekam do poniedziałku wieczór z reklamacją.

    --
    m7marek

  • 12. Data: 2012-07-06 14:41:03
    Od: Imiglikos <f...@g...com>

    W dniu piątek, 6 lipca 2012 14:29:10 UTC+2 użytkownik pawlin napisał:

    > u mnie jeszcze nie ma. transakcje byly zrobione 29.06

    To będziesz miał za miesiąc zwrot.

  • 13. Data: 2012-07-06 14:44:00
    Od: b...@g...com

    W dniu piątek, 6 lipca 2012 13:27:46 UTC+1 użytkownik Michal Pl napisał:

    > Z tego co zauważyłem to chyba AliorSync skrócił czerwiec do 26 dni, i wszystkich
    kolejnych dni nie wliczył xD

    U mnie też transakcja z 26 załapała się na CB, a z 29 już nie.
    Nie wiem czy reklamować, czy czekać na premię w następnym miesiącu?

  • 14. Data: 2012-07-06 14:51:56
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.07.2012 14:27, Michal Pl pisze:
    > Z tego co zauważyłem to chyba AliorSync skrócił czerwiec do 26 dni, i wszystkich
    kolejnych dni nie wliczył xD

    Wydaje sie, ze to jest wlasnie rozwiazanie zagadki, bo moje transakcje
    rozliczyly sie 30-go czerwca.

  • 15. Data: 2012-07-06 15:03:23
    Od: luc <b...@g...net>

    On 6 Lip, 14:51, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Wydaje sie, ze to jest wlasnie rozwiazanie zagadki, bo moje transakcje
    > rozliczyly sie 30-go czerwca.

    Mam podobnie. Morele.net zapłacone 28ego, rozliczone 30ego. Trzeba
    będzie pooglądać bankierkę na czacie...

    pzdrwm
    luc

  • 16. Data: 2012-07-06 15:19:12
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 6 Lip, 13:18, "news.home.net.pl" <l...@g...pl> wrote:
    > Witam
    > Oznajmiam, że otrzymałem 5% cashback za płatność kartą. Niestety CB nie
    > objął transakcji płacę z Alior Sync na Allegro pomimo zapewnień
    > pracowników Alior Sync na forum mBanku.

    Zwrocili zarowno za "Place z Sync" jak i za platnosci karta w necie.
    Zgubili jednak jedna transakcje - dzwonilem: maja sie zastanawiac
    tydzien.

    --
    pozdr.
    ls

  • 17. Data: 2012-07-06 15:30:37
    Od: disnej <d...@g...com>

    > Ufff... na allegro placilem karta synca,
    > ale tylko dlatego, zeby wyrobic te 3 transakcje :).
    > Tak czy siak na sync'owym fb napisali jak byk,
    > ze zwrot bedzie i z place z allegro i z platnosci karta.
    > A niech ich... :/

    ja placilem przez "place z alior sync" i dostalem zwrot

  • 18. Data: 2012-07-06 15:33:29
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    W dniu piątek, 6 lipca 2012 15:22:24 UTC+2 użytkownik Q napisał:

> [...]
    > Tak czy siak na sync'owym fb napisali jak byk,
    > ze zwrot bedzie i z place z allegro i z platnosci karta.

    A kiedy zostało rozliczone? Bo u mnie wszystkie transakcje wykonane po 26 czerwca
    (27-28 czerwca rozliczone), zostały pominięte......

  • 19. Data: 2012-07-06 15:36:13
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-07-06 14:41, Imiglikos pisze:

    > To będziesz miał za miesiąc zwrot.

    czyzby miesiac w aliorze konczyl sie 28?!

  • 20. Data: 2012-07-06 15:37:35
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Oznajmiam, że otrzymałem 5% cashback za płatność kartą. Niestety CB nie
    > objął transakcji płacę z Alior Sync na Allegro pomimo zapewnień
    > pracowników Alior Sync na forum mBanku.

    Hm... na stronie maja jak byk:

    ------------------------------------
    Ty robisz zakupy w Internecie płacąc kartą wydaną do konta
    lub korzystając z opcji "Płacę z Alior Sync",
    a my zwracamy Ci 5% ich wartości!
    Zakupy przez Internet są więc bardziej opłacalne niż płacenie gotówką.
    Zwrot środków możesz otrzymać bezpośrednio na konto
    lub w postaci zwrotu kwot doładowań telefonu
    (zrealizowanych przez naszą bankowość internetową lub mobilną).

    Cashback 5% dotyczy wszystkich zakupów dokonanych
    w sklepach internetowych w Polsce i za granicą,
    z wyłączeniem tylko wybranych usług takich, jak np. zakłady bukmacherskie
    (pełna lista w regulaminie).