  • 1. Data: 2008-12-30 22:55:29
    Temat: Karty kredytowe BOŚ
    Od: "jack" <a...@c...pl>

    Czy ktoś ma może karty kredytowe w BOŚ ?

    Chciałbym tam przenieść Visa Classic z mBanku 16%, bo mają fajne
    oprocentowanie przy niewysokiej opłacie rocznej:

    12% - Visa Classic
    10% - Visa Gold

    Czy jest możliwość otrzymywania wyciągów elektronicznych i podglądu blokad
    na karcie przez Internet ?

    Ewentualnie co polecacie innego z oprocentowaniem transakcji bezgotówkowych
    16% lub mniej (na stałe - bez promocji) ?

    Szczerze mówiąc myślałem też o Visa Gold w ING, ale ma o 2 dni krótszy okres
    rozliczeniowy od mBanku, ale za to punkty np. za 8000 zł wydane kartą można
    dostać Samsunga Omnia ;)

  • 2. Data: 2008-12-30 23:08:21
    Temat: Re: Karty kredytowe BOŚ
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "jack" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Chciałbym tam przenieść Visa Classic z mBanku 16%, bo mają fajne
    > oprocentowanie przy niewysokiej opłacie rocznej:
    >
    > 12% - Visa Classic
    > 10% - Visa Gold

    A masz przygotowane zaświadczenie o zarobkach, względnie PITy za ostatnie
    dwa lata?

    > Ewentualnie co polecacie innego z oprocentowaniem transakcji
    > bezgotówkowych 16% lub mniej (na stałe - bez promocji) ?

    mBank VP - 12%. Opłata roczna 390 zł. Czyli musiałbyś przenieść na cokolwiek
    gdziekolwiek i po 3 wyciągach znowu rotacja do mBanku.

    > Szczerze mówiąc myślałem też o Visa Gold w ING, ale ma o 2 dni krótszy
    > okres rozliczeniowy od mBanku, ale za to punkty np. za 8000 zł wydane
    > kartą można dostać Samsunga Omnia ;)

    VG ING ma 16%. W ING można tego Samsunga dostać po prostu za wydanie 8k?
    Jak?

    marekz

  • 3. Data: 2008-12-31 00:21:12
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 30 Gru, 23:55, "jack" <a...@c...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Chciałbym tam przenieść Visa Classic z mBanku 16%, bo mają fajne
    > oprocentowanie przy niewysokiej opłacie rocznej:

    Za Visę Classic w mBanku starać się możesz tylko o Visę Classic. To
    jest oferta karta za kartę.
    Ciekawe, co by BOŚiu przyznał za przenoszoną plantynkę?

    > Czy jest możliwość otrzymywania wyciągów elektronicznych i podglądu blokad
    > na karcie przez Internet ?

    Nie ma

    > Ewentualnie co polecacie innego z oprocentowaniem transakcji bezgotówkowych
    > 16% lub mniej (na stałe - bez promocji) ?

    Rozważ kartę Kredyt Banku, przez pierwsze 12 miesięcy dają % na 9,99.
    Czy podgląd do rachunku karty przez net jest i to bez posiadania ror-
    u, nie wiem.

  • 4. Data: 2008-12-31 11:17:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    MarekZ pisze:
    > VG ING ma 16%. W ING można tego Samsunga dostać po prostu za wydanie 8k?
    > Jak?

    Placisz 999PLN i jest Twoja :D

    --
    Pete

  • 5. Data: 2008-12-31 11:26:23
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Placisz 999PLN i jest Twoja :D

    Hehehe, Przy rynkowej cenie około 1500 to i tak w sumie nienajgorzej. No ale
    do darmowości daleko.

    marekz

  • 6. Data: 2008-12-31 11:29:16
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Placisz 999PLN i jest Twoja :D

    Hehehe, Przy rynkowej cenie około 1450 to i tak w sumie nienajgorzej. No ale
    do darmowości daleko.

    BTW, jakby go ktoś chciał, to za 1200,00 może być jego, bo mam potworne
    ilości tych punktów w ING, a nie mam tego na co zużyć. Najlepiej jakby ktoś
    chciał od razu z 10 szt. :]

    marekz

  • 7. Data: 2008-12-31 13:21:31
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    MarekZ <m...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Hehehe, Przy rynkowej cenie około 1450 to i tak w sumie nienajgorzej. No ale
    > do darmowości daleko.

    Produkt chwilowo niedostępny :/

    --
    Sinus

  • 8. Data: 2008-12-31 14:05:31
    Od: "jack" <a...@c...pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    On 30 Gru, 23:55, "jack" <a...@c...pl> wrote:

    >Za Visę Classic w mBanku starać się możesz tylko o Visę Classic. To
    >jest oferta karta za kartę.
    >Ciekawe, co by BOŚiu przyznał za przenoszoną plantynkę?

    Fajnie. A jakieś dodatkowe dokumenty są wymagane do przeniesienia (mam
    własną firmę) ?

  • 9. Data: 2008-12-31 14:11:22
    Od: "jack" <a...@c...pl>

> [...]

    >jest oferta karta za kartę.
    >Ciekawe, co by BOŚiu przyznał za przenoszoną plantynkę?

    Czy gwarantują przeniesienie 100% limitu ?

  • 10. Data: 2008-12-31 16:26:46
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 31 Gru, 15:11, "jack" <a...@c...pl> wrote:
    > Użytkownik <k...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:eb3463df-17dc-4a96-ac9d-fb07c5280ebf@
    l33g2000pri.googlegroups.com...

    > Czy gwarantują przeniesienie 100% limitu ?

    BOŚ niczego nie gwarantuje przy przeniesieniu karty :)
    Nie wiem jak jest w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej,
    ale zwykłego człeczyny, czyli ode mnie wymagano zaświadczenia z
    zakładu pracy, wyciągów z przenoszonej karty, dokument o jej
    zamknięciu i na koniec PIT za ubiegły rok.