  • 11. Data: 2008-11-27 11:38:06
    Temat: Re: Alior - kto założył, kto zakłada ?
    Od: "Samurai" <s...@s...onetkasuj.plkas>

    > to co to za inteligentny telefon? nie widzialem niegdy takiej opcji

    wystarczy telefon z symbianem i advanced call manager :-)
    mozesz nawet ustawic, zeby takie rozmowy po Twoim powitaniu do pliku
    nagrywal i wtedy nie musisz operatorowi placic za odsluchanie
    fajna sprawa, ale bateria trzyma 2x krocej :(

  • 12. Data: 2008-11-27 13:28:13
    Temat: Re: Alior - kto założył, kto zakłada ? [OT]
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Samurai pisze:
    > wystarczy telefon z symbianem i advanced call manager :-)

    Właśnie z takiego rozwiązania korzystam.

    > mozesz nawet ustawic, zeby takie rozmowy po Twoim powitaniu do pliku
    > nagrywal i wtedy nie musisz operatorowi placic za odsluchanie

    Odsłuchiwanie poczty głosowej płatne? W każdym razem "poczta głosowa" to
    był skrót myślowy z mojej strony: wiadomości nagrywają mi się właśnie do
    plików na telefonie.

    > fajna sprawa, ale bateria trzyma 2x krocej :(

    Nie zauważyłem. Owszem, działająca w tle aplikacja na pewno trochę prądu
    zżera, ale na pewno nie 2x tyle, ile cała reszta działających w tle
    aplikacji (w końcu Symbian to system operacyjny, działa mnóstwo procesów).

    Marek

  • 13. Data: 2008-11-27 16:21:45
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Mithos napisał(a):
    > Kto już założył konto lub ma zamiar założyć ? W sumie 100 PLN w
    > prezencie to fajna sprawa aczkolwiek pod warunkiem, iż nie będę musiał
    > jeździć do tych ich ukrytych gdzieś na mieście placówek, w dodatku
    > otwartych w wyjątkowo nieprzyjaznych godzinach... Aczkolwiek pewnie będę
    > musiał się tam udać, żeby to konto zamknąć po wypłaceniu 100 PLN.

    A ja już mam. Podszedłem sobie do oddziału, bo mam awersję na pocztę i
    kurierów :)

    Nie podoba mi się:

    1) hasło

    Hasło musi mieć min. 10 znaków, w tym przynajmniej 3 spośród 4
    następujących grup: małe litery, duże litery, cyfry, znaki specjalne.

    Ilość takich samych znaków obok siebie nie może być większa niż 2

    Hasło jest maskowane

    2) fleszowany, ciągnący obrzydliwie duże ilości danych, nieustannie
    wolno działający system

    3) pseudozabezpieczenie - obrazek antyphishingowy.
    po pierwsze nie działa w Mozilli - jakiego obrazka bym nie wybrał, to
    zawsze wyświetla się przy logowaniu ten sam. Tylko w IE wyświetla się
    ten wybrany.
    po drugie - to nie ma żadnego sensu. poza marketoleniem. nic nie stoi na
    przeszkodzie, żeby serwis, na którym jest strona phisingowa, nie odpytał
    w międzyczasie strony aliora (z moim loginem) i nie podstawił mi mojego
    obrazka.

    To tyle na gorąco.

    PG

  • 14. Data: 2008-11-27 20:44:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:
    > Ja wypełniłem i czekam (opcja kurier). Konto sobie zostawię, bo od opcji,
    > który mam bankomat bezpłatny, już odwykłem całkowicie i nie zamierzam
    > powracać. Aktualnie Nordea kosztuje mnie mniej więcej podobnie 2-3PLN. No
    > i 4 emaxami się nie będę użerał, generalnie wygląda, że same plusy. Jak
    > to w filmie było oraz ostatnio chyba tu na grupie, ten sławetny cytat:

    Ja sie chyba nie zdecyduje. W Multi mam jedna darmowa wypłatę w miesiącu
    z dowolnego bankomatu (w tym miesiącu wypłacałem aż zero razy kasę, a
    miesiąc już się kończy) - 5 minut od pracy placówka Multi, 5 minut od
    domu (samochodem ale co to za różnica) placówka Multi.

    A placówki Aliora są w dziwnych miejscach i mi się po prostu nie chce :)
    Zwłaszcza, że jak policzę paliwo + dojazdy + czas + zamykanie konta to
    mi wyjdzie pewnie mniej niż to 100 zł. No i przede wszystkim ograniczam
    konta - jutro mija miesiąc od czasu aż Inteligo otrzymało moje
    wypowiedzenie i zobaczymy czy konto zamkną.

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2008-11-27 23:43:06
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Nov 27, 5:21 pm, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

> [...]
    > po pierwsze nie działa w Mozilli - jakiego obrazka bym nie wybrał, to
    > zawsze wyświetla się przy logowaniu ten sam. Tylko w IE wyświetla się

    Czyli wersja demo na ich stronie to co innego? Bo z tego co widzę to
    tylko słabej jakość html z dodatkiem js, bez wiekszych bajerów...
    I tego obrazka też nie ma...
    I taka wersja by mi pasowała, ale jak właściwy system jest we flashu,
    to podziękuję...

  • 16. Data: 2008-11-28 07:39:19
    Od: Wojo <"wbijok[no-spam]"@wp.pl>

> [...]
    > I tego obrazka też nie ma...
    > I taka wersja by mi pasowała, ale jak właściwy system jest we flashu,
    ich system nie ma ani grama flasha. Jest html + js (może ajax, jquery
    lub coś podobnego).

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 17. Data: 2008-11-28 08:11:10
    Od: "m@rkop" <m...@g...com>

    On 27 Lis, 09:21, MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    wrote:

    > Czy dzwonił z numeru zastrzeżonego?

    Nie. Z nr 123707000.

  • 18. Data: 2008-11-28 09:11:50
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Wojo napisał(a):
    > ich system nie ma ani grama flasha. Jest html + js (może ajax, jquery
    > lub coś podobnego).

    skoro tak to przepraszam. nie znam się. ale działa gorzej niż flesz :P
    zupełnie nie tak jak wersja demo.

  • 19. Data: 2008-11-28 13:30:10
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Nov 28, 8:39 am, Wojo <"wbijok[no-spam]"@wp.pl> wrote:

    > ich system nie ma ani grama flasha. Jest html + js (może ajax, jquery
    > lub coś podobnego).

    No tak właśnie wygląda demo. I zdaje się nie ma nawet ajaxa, tylko
    tradycyjny dhtml.
    Pytanie więc co widział kolega Gralak ... ;)

  • 20. Data: 2008-11-28 13:56:20
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Bungiel napisał(a):

    > No tak właśnie wygląda demo. I zdaje się nie ma nawet ajaxa, tylko
    > tradycyjny dhtml.
    > Pytanie więc co widział kolega Gralak ... ;)

    Widziałem stado kręcących się kółeczek :) w oczekiwaniu na załadowanie
    się "okienek". Na każdym okienku jedno kółeczko. Nie podobają mi się.
    Ani te okienka, ani te kółeczka.

    PG