  • 21. Data: 2008-11-28 14:01:56
    Temat: Re: Alior - kto założył, kto zakłada ?
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > Widziałem stado kręcących się kółeczek :) w oczekiwaniu na załadowanie
    > się "okienek". Na każdym okienku jedno kółeczko. Nie podobają mi się.
    > Ani te okienka, ani te kółeczka.
    >
    > PG

    O,
    tu można zobaczyć to cholerne kółeczko:

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Alior-oficjalnie-wys
    tartowal-Nie-bez-problemow-1866036.html

    I piszą też tam o tym Ajaxie. Że jest.

    Dla mnie nie jest istotne czy to Flash, Ajax czy inny gówniany
    wynalazek. Istotne jest, że za długo się czeka na cokolwiek.
    Przez duże ilości danych, które ciągnie.

    PG

  • 22. Data: 2008-11-28 14:06:41
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Nov 28, 2:56 pm, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > Widziałem stado kręcących się kółeczek :) w oczekiwaniu na załadowanie
    > się "okienek". Na każdym okienku jedno kółeczko. Nie podobają mi się.
    > Ani te okienka, ani te kółeczka.

    Aha...No to może jednak zaajaksowali mimo że demo tego nie ma...
    Wyobrażam sobie jak to musi wyglądać i działać w przypadku obciążonych
    maszyn i już mi się nie podoba :)
    Ale cóż, nieważne czy coś ma sens w danym kontekście - musi być łeb
    2.0 i basta.

  • 23. Data: 2008-11-28 14:14:43
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Nov 28, 3:01 pm, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > O,
    > tu można zobaczyć to cholerne kółeczko:
    >
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Alior-oficjalnie-wys
    tartowal-Nie-bez-...

    > I piszą też tam o tym Ajaxie. Że jest.

    Niestety, na to wygląda, że jest.
    Podobają mi się też komunikaty błedów - "Wystąpił błąd. OK" :)

  • 24. Data: 2008-11-28 17:34:07
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 28 Nov 2008 14:01:56 +0000, Piotr Gralak napisał(a):

> [...]
    >
    > Dla mnie nie jest istotne czy to Flash, Ajax czy inny gówniany
    > wynalazek. Istotne jest, że za długo się czeka na cokolwiek. Przez duże

    Wygląda na to, że albo system jeszcze niedopracowany, albo sprzętowo
    niedoszacowali.

    Xenocide

  • 25. Data: 2008-11-28 17:50:10
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Bungiel napisał(a):

> [...]
    > maszyn i już mi się nie podoba :)
    > Ale cóż, nieważne czy coś ma sens w danym kontekście - musi być łeb

    Tak jest. Może się jakąś gazetową nagrodę zgarnie. Za nowatorskość. Z
    Rajfajzenem do spółki ;)

    PG