  • 1. Data: 2009-12-21 11:06:56
    Temat: Alior - nowa TOiP.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    "Nowa Taryfa Opłat i Prowizji zostanie opublikowana 21 grudnia br"
    - tak można przeczytać w komunikacie na stronie Aliora.
    Nie mogę znaleźć tej nowej TOiP. Czy ja niekumaty, czy jeszcze jej nie ma?

    wiatrak

  • 2. Data: 2009-12-21 15:30:31
    Temat: Re: Alior - nowa TOiP.
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 21 Gru, 12:06, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
    > "Nowa Taryfa Op at i Prowizji zostanie opublikowana 21 grudnia br"
    > - tak mo na przeczyta w komunikacie  na stronie Aliora.
    > Nie mog znale tej nowej TOiP. Czy ja niekumaty, czy jeszcze jej nie ma?

    Dzień się jeszcze nie skończył :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-12-21 19:57:11
    Od: Cypis <b...@...pl>

    Nowa taryfa:
    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/toip/tabela_oplat_i_p
    rowizji_nowa.pdf

    C.

  • 4. Data: 2009-12-21 20:05:46
    Temat: Re: Alior - nowa TOiP już jest
    Od: "mx" <m...@o...pl>

> [...]
    > - tak można przeczytać w komunikacie na stronie Aliora.
    > Nie mogę znaleźć tej nowej TOiP. Czy ja niekumaty, czy jeszcze jej nie ma?

    Nowa TOiP jest, ale wszystko było już opisane wcześniej. Nadal nie kumam czy
    do salda depozytów będą liczone konta walutowe.

    Pzdr.

  • 5. Data: 2009-12-21 21:04:30
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Dec 21, 9:05 pm, "mx" <m...@o...pl> wrote:

    > Nowa TOiP jest, ale wszystko było już opisane wcześniej. Nadal nie kumam czy
    > do salda depozytów będą liczone konta walutowe.

    A tego wcześniej nie widziałem - podrożały też przelewy z KK - teraz
    już 2%, min. 5 zł.

    A licząc dalej posiadanie 2 sporadycznie używanych KK to już >200 zł
    rocznie (130 zł główna, 80 zł dodatkowa) - nietanio....

    mucher

  • 6. Data: 2009-12-21 21:23:39
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 21 Gru, 21:05, "mx" <m...@o...pl> wrote:

    > Nowa TOiP jest, ale wszystko było już opisane wcześniej.

    żeby nie płacić za kartę trzeba ją zablokować? zamknąć?

  • 7. Data: 2009-12-21 22:01:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 13:23:39 -0800, Krzysiek napisał(a):

    > żeby nie płacić za kartę trzeba ją zablokować? zamknąć?

    Nie wiem jak zamknięcie, ale ja zastrzegłem i działa.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2009-12-21 22:42:14
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "mx" <m...@o...pl> wrote in message news:hgokf7$g16$1@inews.gazeta.pl...

    > Nowa TOiP jest, ale wszystko było już opisane wcześniej. Nadal nie kumam
    > czy do salda depozytów będą liczone konta walutowe.

    Wyslalem zapytanie do banku odnosnie tych depozytow w walucie. Moze jutro
    odpowiedza. Praktycznie i tak chyba zrezygnuje nawet z 5zl za karte, gdyz
    jak ktos nie wyplaca zbyt czesto to juz powiedzmy EB-1zl za karte oraz 1zl
    za wyplate (za 5zl mamy 4-wyplaty z obcych na mies), dodatkowo od czasu do
    czasu mozna posilkowac sie wyplata z k.oszcz w banku z duza siecia placowek,
    np BZWBK lub ING, czesto kont takich mozna otworzyc kilka i miec jedna
    wyplate/mies z kazdego konta gratis i dodatkowo lepsze oproc. niz 2.5% w
    Aliorze (oczywiscie wszystko zalezy czy mamy taka placowke blisko i czy nie
    jest zbyt obciazona dlugimi kolejkami). W mniejszych miejscowosciach, a w
    takiej obecnie teraz przebywam, nie ma oczywiscie oddzialu Aliora, a jest
    BZWBK i niezbyt obciazony, generalnie nie ma wiekszych kolejek.

  • 9. Data: 2009-12-21 23:09:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    tak na chlopski rozum, to srodki na koncie walutowym to rowniez
    depozyty, dlaczego mialyby nie byc brane pod uwage?

    generalnie moja przygoda z aliorem sie czesciowo konczy, ror zamknę przy
    okazji, co do kk to jak mi sie nie uda wykonac transakcji na 15kzl to
    tez zamykam lub zwyczajnie poprosze o nie wydawanie kolejnej (pierwsza
    byla wydana chyba tylko na rok)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2009-12-22 12:20:04
    Od: ShooleR <p...@g...com>

    Ten bank nigdy nie był "dobry" - nawet lokata nocna 11% była naciągana
    i realnie dawała mniej niż ówczesne propozycje od konkurencji. Teraz
    niby "równają do innych" z opłatami - jakoś ING, BZ WBK i mBANK mają
    ciągle darmowe konto, darmowe karty i większość przelewów...

    "Wyższa kultura bankowości" tylko nauczyła wszystkich, że nikomu w
    świecie finansów nie należy ufać bezgranicznie ;)

    Podstawy Inwestowania
    http://podstawy-inwestowania.pl/