  • 41. Data: 2009-08-21 21:47:19
    Temat: Re: Alior - przenoszenie KK - cd.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysiek" 4a8f10e6$...@n...home.net.pl

    : Wprowadzają jawnie (lub z niedouczenia) w błąd wciskając konto do KK,
    : ale szybka edukacja (czasem "młotkiem") pomaga i nagle odkrywają, że
    : "sięda" posiadać dostęp do kanałów bankowości elektronicznej tylko dla
    : KK. Zamknąć konto, zostawić dostęp do kanałów bankowości elektronicznej
    : to i rachunek techniczny KK nagle cudownie się odnajdzie. Albo wprost
    : zapytać się o rachunek do spłaty zadłużenia KK, a niech tylko spróbują
    : bełkotać coś o konieczności posiadania płatnego konta, żeby spłacić KK :)

    Banki wciskają mi możliwość zaciągnięcia szmalu na krechę...
    Do tej pory myślałem, że nie potrzebuję pieniędzy, ale teraz
    widzę, że przydałby się jakiś karabin do rozmów... ;)

    -=-

    Poniedziałek będzie ciekawym ;) dniem... Alior będzie otwierał mi samochodową
    kartę...

    Mille będzie rozdziewiczał daną mi złotą kartę i zastępował ROR rachunkiem
    technicznym...
    (a może pisemnie zdecyduje się co do tego, że mój ROR będzie prowadził za free?)

    Auchan w poniedziałki daje 5% rabatu emerytom...

    I jeszcze ręczne zlanie krechy za samochód...

    A dzień wcześniej będę miał rocznicę śmierci [cenzura] matki mego ojca. :)
    A co tam -- raz na jakiś czas mogę nie napisać słowa zasranej i zastąpić
    je onawiasowanym słowem cenzura... ;)

    99.99% problemów miałbym mniej w swoim życiu, gdybym mniej
    uwagi poświęcił ludziom takim, jak ona a więcej sobie. :)
    Niestety -- umarli mają to do siebie, że nie można o nich
    powiedzieć ,,niech ją piekło pochłonie'', gdyż nie są już
    w mocy rozstrzygających ;) przekleństw. ;)

    Pewnie byłbym dziś szanowanym człowiekiem w zasranej ojczyźnie,
    gdyby nie ta pinda i jej marzenia. :) Teraz jedynie mogę spokojnie :)
    traktować (olewać) tych, którzy mi nie dotrzymali obietnic z uwagi na
    tę kobietę... Lata głodu nauczyły mnie, że nigdy nie wolno nikomu przebaczać. :)

    To jedno marzenie zmarłej mendy :) (jedyne związane ze mną?) spełniło się -- nie
    przebaczam nikomu.
    Innym jej marzeniem był ogromny majątek. :) Miałaby, gdyby nie była aż tak złą
    kobietą. :)
    Ja nigdy nie pożądałem nadmiaru dóbr czy szmalu...
    Jeśli mi na czymś zależało, to chyba tylko dlatego, że zależało mi na kimś, kto
    pożądał...

    -=-

    Nic to... Wracam do rzeczywistości i odkładam na kilka dni problem złotej karty
    kredytowej banku Mille...

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 42. Data: 2009-08-21 21:49:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mithos" h6n4f4$pd9$...@n...onet.pl

    > Ja mam w Millennium KK, a ROR nie posiadam i nigdy nie posiadałem.

    To brzmi optymistycznie, ale moja karta nie ma swojego numeru,
    jest/ma_być spłacana z RORu automagicznie, więc musi znaleźć
    się jakieś rozwiązanie...

    Masa problemów znikąd... Nie mogli od razu dać numeru do karty?!?!
    I tak na nieoprocentowanym RORze nikt (nikt o zdrowych zmysłach) nie trzyma szmalu...

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2009-08-25 16:15:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" h6n1v4$nuj$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > A nie mówi przypadkiem, że nie masz AKTYWNYCH kart? Byłeś tam gdzie napisałem?

    Swoją kartę aktywowałem, ale dodatkowej nie mogę.

    Ta opcja pozwala szybko i wygodnie aktywować karty płatnicze

    I tyle odpowiedzi w tej materii. :)
    Moją kartę widać, jest mowa o dodatkowej,
    ale dodatkowej nie mogę aktywować. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Lukas podjął kolejną próbę obdarowania mnie kartą i prezentami.
    Straciłem godzinę czasu i zaświadczenie przygotowane do Aliora...
    Karty Lukasowej w Carrefourze nie dostałem... System się zawiesił... :) Aliorowej
    karty nadal nie mam, ale już wiem o tym, że i w Alior i w Lukas źle przeliczają
    brutto na netto, zaniżając netto. :) (a zatem i zaniżając ,,zdolność'' kredytową)