    Date: Tue, 05 Dec 2006 20:46:21 +0100
    From: Ra <w@stopce>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Apel do Millennium

    Jeżeli czyta tą grupę jakaś wpływowa persona z Millennium to niech zrobi
    coś z obsługą klienta w tym banku.
    To że na kredyt się czeka 2 miesiące bo jest paru analityków na całą
    Polskę mogę jeszcze zrozumiec - hossa jest "przejściowa" i nie chcecie
    zatrudniac specjalistów na względnie krótki okres czasu.

    To że z nagłupszym zapytaniem/reklamacją/prośbą czeka się miesiąc i nie
    ma odpowiedzi albo dostaje w końcu taką na 'odwal się' nie mogę
    zrozumiec. Ci ludzie zarabiają względnie mało więc zwiększenie
    zatrudnienia nie podniesie widocznie kosztów banku
    Naprawdę gdyby nie kh to już dawno zamknął bym tam konto mimo że darmowe

    P. Arek