  • Data: 2006-12-06 16:27:00
    Temat: Re: Apel do Millennium
    Od: Mirek <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS napisał(a):

    > ok, a masz z nimi doswiadczenia tylko w zwiazku z kredytem hipotecznym?
    >
    > mam u nich do odbioru kk i jak na razie obsluga bez zarzutu (wkurzaja
    > kolejki w oddziale), nie moge sie czepiac...zobaczymy co bedzie dalej
    >
    > pozdr.
    > RobertS

    Nie z kredytem nie mam doświadczeń. Powodem mojego rozstania z nimi była
    jakaś próba włamu na moje konto ( bankomat zarekwirował mi kartę pisząc
    że to nieautoryzowana próba dostępu - nawet nie zdążyłem PIN-u wklepać)
    bank sobie z tym nie poradził tłumacząc się jakąś awarią.

    Drugi powód to to że ze względu na burdel w tym banku miałem do dzisiaj
    ogrooomne problemy z dostaniem kredytu i nawet nie usłyszałem głupiego
    "przepraszam". No i tak jak pisałem we wcześniejszym poście ciągłe
    odsyłanie od osoby do osoby i porażająca inteligencja osób w centrali....