  • 1. Data: 2012-08-29 19:40:49
    Temat: BGZOptima-> anakonda
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    Czy ktoś mi wytłumaczy dlaczego na lokatę
    `nowym` klientom dają 6,5% na 3 miesiące /limit 20000 PLN/
    a `starym` klientom już NIE ?

  • 2. Data: 2012-08-29 21:18:46
    Temat: Re: BGZOptima-> anakonda
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-08-29 19:40, Crimi pisze:
    > Czy ktoś mi wytłumaczy dlaczego na lokatę
    > `nowym` klientom dają 6,5% na 3 miesiące /limit 20000 PLN/
    > a `starym` klientom już NIE ?

    Bo wszystkie banki mają starych klientów w dupie. Dlatego my też czasem
    zamykamy konta, a nie tylko otwieramy ;)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 3. Data: 2012-08-29 22:40:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SQLwiel" 503e6b17$0$26701$6...@n...neostrada.pl

    > Bo wszystkie banki mają starych klientów w dupie. Dlatego my też czasem zamykamy
    konta, a nie tylko otwieramy ;)

    Nie tyle czasem, co periodycznie? ;)
    Nowemu (czy choćby odnowionemu) klientowi trzeba dać:

    -- wiśnie
    -- twardą/kartonową teczkę
    (nie każdy bank do tego stosuje się)
    -- kody, karty, zdrapki, loginy
    -- umowy, regulaminy, przewodniki
    -- czasami tokeny

    Starego/stałego klienta można mieć w dupie, licząc
    na jego niechęć do zmian, ale można też dawać mu
    orzechy w trosce o jego dobre samopoczucie...

    -=-

    Do lekarza przychodzi baba z klientem w dupie.

    -- Co pani jest?
    -- Pracowniczka GetinBanku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-08-29 23:30:41
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Czy ktoś mi wytłumaczy dlaczego na lokatę
    > `nowym` klientom dają 6,5% na 3 miesiące /limit 20000 PLN/
    > a `starym` klientom już NIE ?

    Wiele firm lepiej traktuje nowych klientow niz starych.
    Wyglada na to, ze pozyskanie nowego klienta
    jest drozsze niz utrzymanie starego.

  • 5. Data: 2012-08-31 10:39:36
    Od: Bank BGŻOptima <c...@g...com>

    Witam,

    Doceniamy wszystkich naszych Klientów, dlatego w ofercie mamy również produkty, które
    powinny odpowiedzieć na oczekiwania naszych dotychczasowych klientów.

    Lokata elastyczna oprocentowana 6,2 proc. - na 6 miesięcy, można ją zerwać przed
    terminem i wówczas otrzymuje się odsetki w wysokości 5,6 proc. w skali roku naliczone
    za okres trwania lokaty. Klient może otworzyć dowolną liczbę takich lokat od 1000
    zł.

    Dla preferujących swobodny dostęp do środków do końca roku gwarantujemy 5,8 proc. na
    koncie oszczędnościowym.

    Dodatkowo, ciekawym produktem jest także roczna Polisolokata o oprocentowaniu
    odpowiadającym lokacie na 6,5 proc w skali roku. minimalna kwota to 2000 zł.

    A wszystko to bez żadnych opłat.

    Szczegóły wszystkich naszych propozycji oszczędzania na lokatach dostępne są tu:
    http://www.bgzoptima.pl/lokaty/default.aspx

    Z poważaniem,
    Elżbieta Czerwińska
    Biuro Prasowe BGŻOptima

  • 6. Data: 2012-08-31 11:43:00
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Bank BGŻOptima" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]

    >przed terminem i wówczas otrzymuje się odsetki w wysokości 5,6 proc. w skali

    Na dzis to atrakcyjne byloby 6,5 - z zachowaniem opcjonalnej "zrywalnosci"

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-08-31 12:06:26
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-08-31 10:39, Bank BGŻOptima pisze:
> [...]
    >
    > A wszystko to bez żadnych opłat.
    >
    > Szczegóły wszystkich naszych propozycji oszczędzania na lokatach dostępne są tu:

    Doceniamy udział kompetentnej osoby "z tamtej strony szyby" w naszych
    dyskusjach i liczymy, że przekazywane opinie o naszych opiniach
    przyczynią się do uatrakcyjnienia oferty.

    Swego czasu, w listopadzie ub.r. BGŻO była numerem 1., ale zgodnie z
    powszechną regułą szybko przestała być.

    Lokata 6.2 z możliwością zerwania przy 5.6 jest IMHO całkiem rozsądnym
    produktem dobrze się plasującym wśród pozostałych ofert innych banków.
    To coś-jak rachunek oszczędnościowy z prowizją za kolejną w miesiącu
    wypłatę, ale liczony już czysto procentowo, a nie kwotowo, więc
    pozwalający rozbić depozyt na małe kawałki i operować nim elastycznie.
    Miejmy nadzieję, że % będzie szybko reagował na zmiany rynku.
    Plus dla BGŻO.

    Oczekiwalibyśmy jeszcze większej onlajnowości BGŻO z eBGŻ. To co jest,
    choć jest to nieco więcej, niż elixir, to jednak za mało wobec naszych
    oczekiwań.

    No i nieśmiałe, skromne spostrzeżenie i konkurs (nagroda: pozdrowienia
    od SQLwiela) jak długo Pani tu wytrzyma? Jak długo szefowie pozwolą?
    Coś w tym musi być, że wszyscy "funkcyjni" szybko stąd znikają.

    Był już tu Sebastian Łuczak, był Amra, było parę innych osób
    podpisujących się nazwą banku - i jakoś zniknęli...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel