  • 1. Data: 2009-04-16 11:31:05
    Temat: BOŚ - zlecenie z lim. akt. PKC - czy można dłużej niż na jeden dzień?
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Witam,
    Kolega założył sobie konto w BOŚiu i się wkurza, bo nie może złożyć zlecenia
    sprzedaży z limitem aktywacji i sprzedażą PKC na więcej niż jedną sesję.
    Trochę to bez sensu, to nawet w moim prymitywnym eMaklerze mam taką
    możliwość.
    Można to jakoś obejść?

    pzdr.
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-04-16 12:22:43
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    I co nikt nie wie?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 3. Data: 2009-04-16 12:59:25
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > sesję. Trochę to bez sensu, to nawet w moim prymitywnym eMaklerze mam taką

    Poczytaj o czyms takim jak zlecenia DDM+. Chyba takie zlecenie powinno
    zalatwic sprawe.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 4. Data: 2009-04-16 13:06:50
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MariuszM" <m...@T...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gs751j$8lu$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Witam,
    > Kolega założył sobie konto w BOŚiu i się wkurza, bo nie może złożyć
    > zlecenia sprzedaży z limitem aktywacji i sprzedażą PKC na więcej niż jedną
    > sesję.

    Witam.

    Piszesz o akcjach? ZTCW i widzę to można.
    Jaki jest objaw (komunikat)?

    Tomek

  • 5. Data: 2009-04-16 13:13:35
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    > Piszesz o akcjach? ZTCW i widzę to można.

    Sorry mój błąd;)
    Praktyczna próba dowiodła, że nie można;)

    Tomek

  • 6. Data: 2009-04-16 13:18:01
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Jak to jest z ceną transakcji. Jeśli ktoś chce kupić walor za np. 10 zł, a
    ktoś wystawi zlecenie za np. 7 to transakcja będzie zawarta za 10 zł czy za
    7?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 7. Data: 2009-04-16 13:22:14
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MariuszM" <m...@T...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gs7bab$o1d$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Jak to jest z ceną transakcji. Jeśli ktoś chce kupić walor za np. 10 zł, a
    > ktoś wystawi zlecenie za np. 7 to transakcja będzie zawarta za 10 zł czy
    > za 7?

    Po takiej po której znajdzie się sprzedający i kupujący...

    Tomek

  • 8. Data: 2009-04-16 14:08:52
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Po takiej po której znajdzie się sprzedający i kupujący...

    Pytam o spółki o małej płynności, jeden chce kupić za 10, drugi sprzedać za
    7, to po jakiej cenie się znajdą?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 9. Data: 2009-04-16 14:10:47
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Sorry mój błąd;)
    > Praktyczna próba dowiodła, że nie można;)

    Trochę kicha, no nie?

    Ja w moim eMaklerze to praktycznie zawsze ustawiam stopa z PKC, bardzo
    dziwne, że BOŚ tego nie umożliwia.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz