  • 11. Data: 2009-04-16 14:41:12
    Temat: Re: BOŚ - zlecenie z lim. akt. PKC - czy można dłużej niż na jeden dzień?
    Od: "arek_w" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MariuszM" <m...@T...onet.pl> napisał

    > Pytam o spółki o małej płynności, jeden chce kupić za 10, drugi sprzedać
    > za 7, to po jakiej cenie się znajdą?
    > pozdrawiam,
    > Mariusz

    po 7 ?
    gdyby było w drugą stronę to byłby problem
    sprzedać za 10 jak są chętni do kupna jedynie po 7

  • 12. Data: 2009-04-16 20:58:50
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "MariuszM" <m...@T...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gs782h$g9d$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >I co nikt nie wie?

    BOK w Bosiu pewnie wie.

  • 13. Data: 2009-04-16 21:38:37
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "MariuszM" <m...@T...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gs7en2$5ks$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Pytam o spółki o małej płynności, jeden chce kupić za 10, drugi sprzedać
    > za 7, to po jakiej cenie się znajdą?

    Zawsze którys z nich wpada do systemu PIERWSZY.
    Resztę załatwia MYŚLENIE.

  • 14. Data: 2009-04-16 21:39:46
    Od: Zorro von Lis <n...@v...pl>

    arek_w pisze:
    > Użytkownik "MariuszM" <m...@T...onet.pl> napisał

    po 7

  • 15. Data: 2009-04-17 07:05:33
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > po 7

    Jesteście pewni, bo tutaj
    (http://grupy-dyskusyjne.money.pl/stop%3Bloss,watek,
    317741.html) znalazłem
    taki opis:
    "Najprościej zrobić to tak: ustawić limit aktywacji na 13 zł, a limit
    sprzedaży na maksymalnie 12,90, ale oczywiście jeśli dasz mniej to
    większą masz pewność, że sprzedasz, co też nie oznacze, że ustawiając po
    12 sprzedasz za taką cenę, tylko do tej ceny zlecenie może się
    zrealizować. Jeśli jednak Twoje zlecenie czekając w kolejce na
    realizację 'napotka' zlecenie kupna za 12,80 np. to za taką cenę
    opchniesz akcje."

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 16. Data: 2009-04-17 09:36:26
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "MariuszM" <m...@T...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:gs7en2$5ks$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >
    > Zawsze którys z nich wpada do systemu PIERWSZY.
    > Resztę załatwia MYŚLENIE.

    Powiedziałbym, że raczej czytanie regulaminów GPW.

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 17. Data: 2009-04-17 21:36:36
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "\n" <n...@m...xy> napisał w wiadomości

    > Powiedziałbym, że raczej czytanie regulaminów GPW.

    To też, byc może akurat ten regulamin jest logiczny?
    :)
    I jak ktoś chce kupić po 7, to nie kupi znienacka po 10; a jak ktoś chce
    sprzedać po 10, to nie zdziwi sie że sprzedał po 7:)))
    Naprawdę logika wskazuje, ze inne rozwiązanie byłoby obłedem.

  • 18. Data: 2009-04-17 21:40:11
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "MariuszM" <m...@T...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gs9a9b$7m5$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > zrealizować. Jeśli jednak Twoje zlecenie czekając w kolejce na
    > realizację 'napotka' zlecenie kupna za 12,80 np. to za taką cenę

    Jest to bzdura nieuwzględniająca cechy spółek na których sie najczęściej
    wykonuje takie rzeczy.
    Nazwa tegoż - płynność.
    Jak jej nie ma to zawalisz stuff PKC a jak z limitem to odjedzie o ładnych
    pare procent.
    W płynnym papierze nie ma takich obaw.
    Prawie.

  • 19. Data: 2009-04-18 06:55:16
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    A ja bym polecal przetestowac czy to sie oplaca. W mojej strategii wyszlo mi
    ze lepiej jest brac do "aktywacji stop lossa" cene zamkniecia i sprzedawanie
    rano na otwarciu.